Kāda saniknota kliente ievietojusi sociālajos tīklos nepievilcīga izskata ēdienu, uzdodot jautājumu - Jautājums Jums, mani mīļie virtuālie draugi - vai Jūs būtu gatavi ēst šitādu brīnumu? Manuprāt, tas ir sabojāts ēdiens.
"Pirmo reizi mūžā nākas rakstīt sūdzību ierakstus sociālajos tīklos, bet šoreiz patiešām esmu NIKNA. Sīkums, bet Lulu operātori izveda līdz baltkvēlei. Jautājums Jums, mani mīļie virtuālie draugi - vai Jūs būtu gatavi ēst šitādu brīnumu? Manuprāt, tas ir sabojāts ēdiens, @PicaLulu gan atzīst to pašu, bet nav gatavi kompensēt vai samainīt šo drazu pret normālām picām. Tā vietā viņi man piedāvā, pie tam klausulē atklāti smējoties, 20% atlaidi nākamajam pasūtījumam. Diemžēl šo fantastisko iespēju es neizmantošu, jo tas ir bijis mans pēdējais pasūtījums šajā jaukajā, klientu orientētajā uzņēmumā. Pilnīgs anti-lulu."