Dārgāku burgeru pārdošana uzlabojusi "McDonald's" peļņu

Dārgāku burgeru pārdošana palīdzējusi kompānijas McDonald's trešā ceturkšņa peļņai pieaugt par 6%, atsaucoties uz "BBC", ziņo portāls "db.lv".

Ātrās ēdināšanas restorānu ķēdes tīrā peļņa laika posmā no jūnija līdz septembrim pieaugusi līdz 1.3 miljardiem ASV dolāru no 1.2 miljardiem ASV dolāru pirms gada.

McDonald's informējis, ka ASV esot iecienīti tā jaunie, dārgākie produkti, piemēram, Angus Third-Pounder burgeri.

Kompānijas ceturkšņa pārdošanas apjomi pieauguši par 2.5% ASV, 5.8% - Eiropā un 2.2% Āzijā, Tuvajos Austrumos un Āfrikā. Tā norādījusi, ka jauno, dārgāko produktu pārdošana arī palīdzējusi veicināt pārdošanu Eiropā.

McDonald's sagaida, ka pārdošanas apjomi saglabāsies pozitīvi arī oktobrī, neraugoties uz faktu, ka cilvēki mazāk ēd ārpus mājas.

Izklaide

Muzikāli un cilvēcīgi atšķirīgi, bet stāstā vienoti – četri radošo industriju pārstāvji Abra, Sniegs, Upelnieks un Bārda piedāvā dziesmu “Garā”. “Stāstot personīgās pieredzes un pārdomas par nonākšanu dzīves grūtībās, dziesmā izskan aicinājums nevis grimt dziļāk problēmās, bet raudzīties uz augšu – meklēt izeju un risinājumu,” tā šī negaidītā četrotne piesaka šo dziesmu.

Svarīgākais