Dārgāku burgeru pārdošana uzlabojusi "McDonald's" peļņu

Dārgāku burgeru pārdošana palīdzējusi kompānijas McDonald's trešā ceturkšņa peļņai pieaugt par 6%, atsaucoties uz "BBC", ziņo portāls "db.lv".

Ātrās ēdināšanas restorānu ķēdes tīrā peļņa laika posmā no jūnija līdz septembrim pieaugusi līdz 1.3 miljardiem ASV dolāru no 1.2 miljardiem ASV dolāru pirms gada.

McDonald's informējis, ka ASV esot iecienīti tā jaunie, dārgākie produkti, piemēram, Angus Third-Pounder burgeri.

Kompānijas ceturkšņa pārdošanas apjomi pieauguši par 2.5% ASV, 5.8% - Eiropā un 2.2% Āzijā, Tuvajos Austrumos un Āfrikā. Tā norādījusi, ka jauno, dārgāko produktu pārdošana arī palīdzējusi veicināt pārdošanu Eiropā.

McDonald's sagaida, ka pārdošanas apjomi saglabāsies pozitīvi arī oktobrī, neraugoties uz faktu, ka cilvēki mazāk ēd ārpus mājas.

Izklaide

Kultūrvietā “Hanzas perons” pagājušās nedēļas nogalē norisinājās “Austras balvas 2024” pasniegšanas ceremonija, kas beidzās ar nelielu (daudziem pat lielu) pārsteigumu – par prestižās balvas ieguvējiem kļuva jau daudzus gadus nepastāvošā grupa “kuba”, kura šovasar izdeva pirms diviem gadu desmitiem radītus ierakstus. Kā tā? Pavērsim priekškaru.

Svarīgākais