"Getliņi eko" pasūtījusi izglītojošu kampaņu vairāk kā 160 tūkstošu eiro vērtībā

© Mārtiņš Zilgalvis/f64

Atkritumu poligona "Getliņi" apsaimniekotāja SIA "Getliņi eko" kampaņu sabiedrības izglītošanai par atkritumu samazināšanu par 161 428 eiro veiks SIA "Alpha Baltic Media", liecina Elektronisko iepirkumu sistēmā (EIS) publiskotā informācija.

"Getliņi eko" konkursā par tiesībām īstenot kampaņu pieteicās arī SIA "Komunikācijas aģentūra", kura piedāvāja pakalpojumu sniegt par 179 897 eiro, un SIA "McCann Rīga", kuras piedāvātā līgumcena bija 198 424 eiro.

Līdztekus izdevīgākajam cenu piedāvājumam, "Alpha Baltic Media" iepirkumā saņēma arī augstākos punktus kampaņas koncepcijas un taktikas redzējuma kritērijos.

LETA jau vēstīja, ka jūlijā "Getliņi eko" izsludināja atklātu konkursu sabiedrības izglītošanas kampaņai par atkritumu samazināšanu ar paredzamo līgumcenu 200 000 eiro apmērā. Pieteikumus pretendenti varēja iesniegt līdz 24.augustam.

Atbilstoši iepirkuma nolikumam kampaņas mērķis ir izglītot, iedvesmot rīcībai un aicināt rīkoties, lai samazinātu ikdienā radīto atkritumu apjomu. Kampaņā jāietver praktiski padomi atkritumu samazināšanas veicināšanai, neiekļaujot atkritumu šķirošanas tēmu un ar to saistīto jautājumu aktualizēšanu.

Primārā kampaņas mērķauditorija ir Rīgā un Pierīgā dzīvojošie pieaugušie un seniori, kopumā sasniedzot vismaz 600 000 cilvēku.

Kampaņu paredzēts īstenot periodā no 2023.gada 1.novembra līdz 31.decembrim.

Pēc kampaņas noslēguma pretendentam būs jāiesniedz kampaņas sasniegto rezultātu novērtējums, iekļaujot gan efektivitātes rādītāju kvantitātes izvērtējumu un informāciju par kampaņas rezultātiem, gan īstenošanas procesā izdarītos secinājumus un rekomendācijas.

Latvijā

Rīgas Stradiņa universitāte (RSU) aicina ikvienu dalīties ar saviem unikālajiem pieredzes stāstiem par Latvijas mežiem, sēņošanu un ogošanu, iesaistoties projektā "Savvaļas stāsti." Šī iniciatīva veltīta Latvijas dabas, kultūras un identitātes mantojuma dokumentēšanai un saglabāšanai, informē RSU.

Svarīgākais