Aktrise Drū Berimora reklamē Latvijā ražotu produktu

© Scanpix

Latvijā ražotā "Plūkt" ziemeļu augu tēja ar nosaukumu BLOSSOM janvāra beigās piedzīvoja atpazīstamības pieaugumu Amerikā pēc tam, kad amerikāņu aktrise Drū Berimora izcēla zīmolu kā ideālu dāvanu, ko izvēlēties e-komercijas vietnē "Etsy".

Amerika ir stratēģiski nozīmīgākā un viena no 22 eksporta valstīm, kur tiek tirgota bioloģiski sertificēta tēja ar latvisko nosaukumu "Plūkt". Uzņēmuma līdzdibinātāja un vadītāja Māra Lieplapa atklāj: "No Dienvidāfrikas līdz Japānai un no Austrālijas līdz Amerikai - "Plūkt" zīmolu un sortimentu novērtē, un mans ilgtermiņa mērķis ir, lai "Nordic" jeb tēja no Ziemeļeiropas atraisa jaunu tējas baudīšanas kultūru pasaulē. Tāpēc katru atsauksmi par "Plūkt" tēju novērtēju kā būtisku ieguldījumu tējas baudītāju komūnas paplašināšanā, un nenoliedzami slavenās amerikāņu aktrises rekomendācija vēl vairāk stiprina mūsu zīmola pozīciju Amerikā."

Drū Berimoras rekomendētās "Plūkt" tējas BLOSSOM sastāvā ir tādi ziemeļu augi kā ehinācija, kliņģerīte, piparmētra, ugunspuķe, rudzupuķe un raudene, kas visi ir ievākti bioloģiski sertificētās savvaļas pļavās un mežos Latvijā.

"Plūkt" zīmols jau līdz šim ir izpelnījies starptautiskas atzinības par produktu inovatīvo un ilgtspējīgo ražošanas pieeju: tējā izmantotie augi tiek žāvēti, izmantojot vēja un saules enerģiju; tējas maisiņu ražošanai izmantotais materiāls ir no augu šķiedras - rezultātā šie maisiņi kompostējas 30-60 dienu laikā un neizdala plastmasas daļiņas dzērienā. Šobrīd "Plūkt" ir vienīgais augu tēju ražotājs Ziemeļeiropā, kas piedāvā ilgtspējīgu, dabai un cilvēkam draudzīgu risinājumu šī dzēriena nozarē.

Latvijā

Saeimas Cilvēktiesību un sabiedrisko lietu komisijas Mediju politikas apakškomisijas sēdē otrdien, 1.oktobrī, deputāti spriedīs par sociālo tīklu vietņu ietekmi uz valsts ekonomiku, liecina apakškomisijas darba kārtība.

Svarīgākais