Latvijas ikoniskais kosmētikas zīmols "Dzintars" ir nācis klajā ar neierastu zobu pastu “Asari” reklāmu, kas iedvesmo smaidīt ne tikai vispelēcīgākajās dienās, bet arī patriotiski. Kampaņā piedalās vairākas pašmāju slavenības, tostarp jauniešu vidū populārā dziedātāja Patrisha, olimpiskais 3x3 basketbolists Kārlis Pauls Lasmanis un “Vīnkalnu picērijas” līdzīpašnieks Artis Zentiņš. Viņi visi reklāmā atklāj savus personīgos stāstus par smaida nozīmi viņu dzīvē un profesijā, jo smaids vairo smaidu.
Līdztekus slavenības ar saviem piemēriem mudina cilvēkus izvēlēties tieši Latvijā ražotas zobu pastas, lai smaids būtu ne tikai žilbinošs, bet arī patriotisks.
Reklāma, kas iedvesmo jauniešus un visu Latviju!
Šī reklāmas kampaņa ir kārtējais apliecinājums tam, ka ikoniskais zīmols “Dzintars” ne tikai piedāvā kvalitatīvus, inovatīvus un Latvijā ražotus produktus, bet arī iedvesmo uzņēmīgos jauniešus vēl vairāk attīstīt savus talantus. Tieši tamdēļ reklāmas tapšanā piedalījusies vienmēr radošā un patriotiskā "Ghetto Games" komanda, kas ar savu unikālo redzējumu un degsmi radījusi žibinošu stāstu.
Raimonds Elbakjans, starptautiskās jauniešu “Ghetto Games” dibinātājs saka: “Ghetto Games mēs mācām cīnīties līdz galam un “parādīt” pretiniekam zobus. Arī dzīvē var daudz ko panākt ar spēku, taču vēl vairāk ar smaidu. Mūsu komūnā ir daudzi talantīgi, jauni cilvēki, kuri to ir pierādījuši. Kopā ar unikālajām “Dzintars” zobu pastām, kuras mēs paši lietojam, nolēmām padalīties ar šiem iedvesmas stāstiem, jo smaids vairo smaidu. Taču viss sākas ar regulāru zobu tīrīšanu un mutes higiēnu”.
Kā smaids palīdz pašmāju slavenībām?
Enerģiskā, stilīgā un vienmēr pozitīvā dziedātāja Patrisha dalās savās emocijās: "Skatuve iet roku rokā ar smaidu. Tā ir liela atbildība, bet vienlaikus arī brīvība, ko novēlu piedzīvot katram. Lai nokļūtu uz lielās skatuves, ir nepieciešams laiks, darbs, talants un, protams, arī smaids. Tāpēc iesaku izvēlies Dzintars zobu pastas ar Latvijas garšu!"
Līdzīgs stāsts ir arī populārās un daudzu gardēžu mīlētās picērijas “Vīnkalni” pārstāvim Artim Zentiņam. Viņš, iejūtoties “Dzintars” līnijas “Asari” zobu pastas reklāmas vēstneša lomā, uzsvēra: "Viesmīlība iet roku rokā ar smaidu. Garšīgs ēdiens ne tikai remdē izsalkumu, bet arī iedod emocijas - tāpēc jau mēs dzīvojam, vai ne? Ar savu darbu es cenšos padarīt cilvēkus laimīgākus un smaidīgākus, jo smaids vairo smaidu”.
Savukārt olimpiskais 3x3 basketbolists Kārlis Pauls Lasmanis, piedaloties šajā “Dzintars” zobu pastu reklāmas kampaņā saka tā: “Sports un smaids - tas ir saskanīgs kombo, it īpaši tajos brīžos, kad uzvari. Taču arī pēc zaudētām spēlēm ir jācenšas pasmaidīt, jo priekšā ir nākamās cīņas un nākamās uzvaras”. Viņš arī aicina cilvēkus: “Pasmaidiet, jo smaids neko nemaksā”.
Komentējot šīs reklāmas kampaņas norisi, “H.A.Brieger” līdzīpašniece un vadītāja Anastasija Udalova, uzsver: “Es no sirds lepojos, ka Latvijas sabiedrība arvien vairāk novērtē vietējos skaistumkopšanas produktus. Veikalos izvēloties pašmāju ražojumus, tostarp zīmola “Dzintars” zobu pastu līniju “Asari”, patērētāji ne tikai atbalsta vietējo ekonomiku, bet arī veicina kvalitatīvu un inovatīvu risinājumu attīstību. Tas savukārt mudina mūs kā Baltijā lielāko kosmētikas ražotāju šeit, Mālu ielā 30, Rīgā, mūsu laboratorijā radīt produktus, kas atbilst ne tikai Latvijas iedzīvotāju vēlmēm, bet arī pasaules līmeņa tendencēm.
A.Udalova turpina: “Ja man jautātu, kāpēc būtu jādod priekšroka tieši “Dzintars” līnijas “Asari” zobu pastām, es varētu par to runāt stundām ilgi. Bet, lūk, trīs svarīgākie iemesli. Pirmkārt, zobu pastas “Asari” ir ne tikai efektīvas, bet arī ar inovatīvām garšām, kas ir unikāli tieši pieaugušo cilvēku produktu segmentā - ābolu-cidoniju, upeņu un rabarbarberu. Otrkārt - šie augļi un ogas ir raksturīgi tieši mūsu zemei, proti, tās ir Latvijas garšas! Treškārt, izvēloties “Dzintars” zobu pastas, jūs rūpējaties ne tikai par savu mutes dobuma veselību, bet vienlaikus atbalstāt arī Latvijas inovācijas, palīdzot mūsu valstij smaidīt plašāk un lepnāk”.
Kā iepriekš ziņots, zīmola “Dzintars” klāstā inovatīvā zobu pastu līnija “Asari” ir pieejama kopš 2022. gada. Šobrīd pircējiem Latvijā tiek piedāvāta kā jaunā cidoniju-ābolu zobu pasta (limitētā daudzumā), tā arī līdz šim jau patērētāju iecienītās zobu pastas ar rabarberu, upeņu un apelsīna-piparmētras garšām.