Eiro kampaņas informācija varētu tikt izvietota uz putraimiem un miltiem

Iespējams, iedzīvotājiem būtiska informācija par eiro ieviešanu tiks izvietota uz graudu pārstrādes uzņēmuma AS "Dobeles dzirnavnieks" ražotajiem produktiem, noskaidroja biznesa portāls "Nozare.lv".

Jau ziņots, ka eiro ieviešanas informatīvo kampaņu par 284 843 latiem īstenos pilnsabiedrība "Komunikāciju aģentūra"/"Mooz". Preses konferencē par kampaņas īstenošanu tika norādīts - lai sasniegtu auditoriju, kas nelieto medijus, notiekot pārrunas ar kādu no lielajiem pārtikas ražotājiem par iespēju uz šī uzņēmuma pārtikas produktiem izvietot iedzīvotājiem svarīgu informāciju saistībā ar eiro ieviešanu.

Aptaujājot lielākos pārtikas ražotājus, "Nozare.lv" noskaidroja, ka, visticamāk, konkrētais ražotājs ir AS "Dobeles dzirnavnieks".

Uzņēmuma mārketinga vadītāja Maija Brikmane informēja: "Eiro ieviešana ir visai Latvijas sabiedrībai nozīmīgs pārmaiņu process. Apzināmies, ka "Dobeles dzirnavnieka" produkcija sasniedz lielu sabiedrības daļu, tādēļ kā sociāli atbildīgs un pilsoniski aktīvs uzņēmums apsveram iespēju, kā varētu dot ieguldījumu savu pircēju un visas sabiedrības informēšanā par praktiskajiem aspektiem eiro ieviešanā, lai visiem kopīgi šis process būtu maksimāli saprotams, plānots un savlaicīgs."

Latvijā

Pašreizējā demogrāfiskā situācija Latvijā signalizē par problēmām saistībā nākotnes pensionāru finanšu situāciju, tā izriet no Latvijas Darba devēju konfederācijas (LDDK) finanšu un nodokļu eksperta Jāņa Hermaņa sacītā intervijā TV3 raidījumam “900 sekundes”.

Svarīgākais