Jautrība sit augstu vilni

© F64

Ventspils Piedzīvojumu parkā, pat neiesaistoties atrakcijās, prāts kļūst līksms un atbrīvots.

Sēžot terasē un baudot labu kafiju, var vērot trakulīgas, sportiskas un izglītojošas izdarības – kāds, tikko izkāpis no bamperlaiviņas, tagad mēģina izžāvēt drēbes, cits gluži apreibis pēc brīvā lidojuma izbaudīšanas, cits priecīgs par savu prasmju un spēju parādīšanu, braucot ar elektriskajām bampermašīnām, bet mazulim pirmo reizi ir izdevies izbraukt ielu līkumus bērnu autoskolas trasē, nu tas rausta tēti aiz biksēm un prasa vēl. Saule silda, tāpēc bērneļiem nav lielāka prieka kā izskriet caur strūklaku un samērcēt drēbes.

Tā ir tikai daļa no atrakcijām, kas pagājušajā sezonā papildināja Ventspils Piedzīvojumu parku. Iespējams, ka tieši tās ir bijušas par iemeslu, kāpēc pagājušajā vasaras sezonā apmeklētāju skaits Piedzīvojumu parkā trīskāršojies. Ja man jautātu, kas ir Piedzīvojumu parks, es teiktu tā – tā ir vieta, kur atnākt kopā ar visu ģimeni, ieskaitot mazuļus un vecmāmiņas, izdulloties un izsmieties, saķert adrenalīnu un beigu beigās sajust patīkamu nogurumu no svaigā gaisa un neizbēgamajie smiekliem. Jā, jā – arī vecmāmiņām un vectētiņiem šeit ir ko darīt – piemēram, āra trenažieri ļoti labi palīdz uzturēt fizisko formu, drosmīgākie var doties paslidot mākslīgā ledus laukumā, un kurš teicis, ka sešdesmitgadnieks nevar nošļūkt no kalna ar kameru vai uzkāpt kalna galā un apskatīt Ventspili no augšas?

Ja runājam par jaunajiem un dullajiem, – tad šeit tiem īstā vieta – dažāda līmeņa kaķa trases pa koku galotnēm un laipām šogad papildinātas ar Tarzāna lēcienu, kas ir viens no augstākajiem brīvajiem kritieniem Latvijā. Lai galva apreibtu pavisam, var izmēģināt rotoru – paripināties pa kalnu augšā un lejā. Par visu jau nevar pastāstīt – tas vienkārši ir jāizbauda!

P.S. Darbdienās atrakciju cenas zemākas!

Latvijā

Šonedēļ līdz uzsniga pirmais sniegs un uz Latvijas ceļiem nonāks šovasar Latvijas autoceļu uzturētāja noliktavās savesta Marokas sāls. Taču īsi pirms aukstā laika iestāšanās atklājās, ka vienā no noliktavām sāls ir pārāk mitrs. Tomēr Latvijas valsts autoceļu uzturētājs atradis iespēju, kā, iespējams, slikto sāli kaisīt uz autoceļiem, informē raidījums "Nekā personīga."