Cilvēkam vienmēr ir gribējies un arī gribēsies dzīvot labāk, uzlabot savus dzīves apstākļus. Būvniecības nams Kurši ir labs palīgs ikvienam, kurš būvē, remontē un labiekārto.
Kopš 2000. gada, kad uzņēmums tika nodibināts, tas ir strauji attīstījies un izvērsis darbību vairākos Latvijas reģionos. Veikals Aizkrauklē ir viens no jaunākajiem – atklāts 2011. gada 15. oktobrī.
«Aizkraukles virzienā lūkojāmies jau kopš 2000. gada, jo veikala atrašanās vieta ļoti labi iederas mūsu kopējā koncepcijā par veikalu tīklu Latvijā. Turklāt telpas, kurās atrodas veikals, savā laikā jau tika pielāgotas būvmateriālu tirdzniecībai,» stāsta Būvniecības nama Kurši valdes loceklis un tirdzniecības vadītājs Gints Geistarts. Tāpat kā citos veikalos, Aizkraukles filiālē pieejami materiāli celtniecībai, būvei un apdarei. Tiesa, pagaidām iespējas iegādāties materiālus, kas nepieciešami tieši jaunbūvēm, respektīvi, lielajai celtniecībai, ir ierobežotas, jo esošajā tirdzniecības zālē trūkst vietas. Lai palielinātu piedāvāto produktu sortimentu un līdz ar to arī reģiona iedzīvotāju iespējas īstenot savas ieceres, šobrīd veikalā noris rekonstrukcijas darbi. To rezultātā tiks paplašināta tirdzniecības zāle un izbūvēta atklāta būvmateriālu novietne. Jaunajā novietnē plašākā klāstā būs pieejami ķieģeļi, jumta segumi, gāzbetona bloki un citi materiāli, ko veikala iekštelpās izvietot nav iespējams. Plānots, ka rekonstrukcijas darbi noslēgsies rudenī.
Būvniecības nama Kurši panākumu ķīla ir profesionāli, zinoši un iniciatīvas bagāti darbinieki, tāpēc viena no uzņēmuma nemainīgām prioritātēm ir darbinieku izglītošana. «No citiem līdzīga profila uzņēmumiem mēs atšķiramies ar to, ka īpaši lielu vērību veltām mūsu pārdevēju apmācībai un profesionalitātei. Šajā ziņā gribētu uzslavēt mūsu sadarbības partneri – sauso maisījumu ražotāju Sakret, kura pārstāvji regulāri brauc uz veikaliem un apmāca darbiniekus,» stāsta G. Geistarts. Aizkraukles veikalā kopumā strādā 13 darbinieku, turklāt viņi visi ir aizkrauklieši.
Profesionāla un ātra apkalpošana ir tikai daļa no klientiem pieejamā servisa. Rūpējoties par katra būvnieka ērtībām, uzņēmums piedāvā iegādātās preces piegādi līdz objektam visā Latvijas teritorijā, izdevīgus līzinga un kredīta nosacījumus, kā arī ievērojamas atlaides pastāvīgajiem pircējiem. Ikviens pirkums tiek reģistrēts Kuršu klienta kartē, un, jo vairāk preču klients iegādājas, jo lielāka ir piemērotā atlaide. Klienti tiek informēti par atlaižu maiņām un jaunumiem ar epasta vai īsziņas starpniecību. Turklāt Kuršu klienta karte ir veidota augstā tehnoloģiskajā līmenī, tā ir atpazīstama un identificējama. Izdevīgi iepirkties Būvniecības namā Kurši var arī Maxima Latvija Paldies kartes īpašnieki – viņiem pienākas septiņu procentu atlaide.
«Mūsu galvenā prioritāte ir klienti – lai viņi saņemtu tieši to, ko vēlas. Piemēram, jums nepieciešamas flīzes vannas istabai. Būtībā jūs nebraucat uz veikalu pēc flīzēm, bet gan pēc skaistas vannas istabas – tādas, kādu jūs to vēlaties redzēt. Mūsu uzdevums ir palīdzēt šo sapni realizēt,» paskaidro G. Geistarts.
Uzņēmums augstu vērtē centienus veidot pozitīvas izmaiņas sabiedrībā, tāpēc ar prieku sadarbojas ar Caparol Baltica, renovējot pirmsskolas izglītības iestādes un dāvājot bērniem krāsaināku un košāku bērnību. Projekta Nāk draugi izkrāsot bērnību ietvaros 2011. gadā tika renovēti 16, bet šogad – 10 bērnudārzi, no kuriem divi atrodas Aizkraukles novadā.
Iepriekšējo gadu sociālekonomiskie dati un būvniecības tendences liecināja, ka aktuāli bija ar ēku renovācijām un energoefektivitātes paaugstināšanu saistītie jautājumi. Vaicāts, vai situācija joprojām ir tāda pati, G. Geistarts nenoliedz – renovācijas un siltināšanas notiek, bet iedzīvotāju aktivitāte nav tik liela, kā tas nereti atspoguļots publiskajā telpā: «Minētā sadaļa veido piecus procentus no uzņēmuma kopējā apgrozījuma, kas nebūt nav daudz. Gribētos, lai iedzīvotāji būtu aktīvāki!»Viņš norāda, ka zināmus sarežģījumus rada laika periods, kādā celtniecības uzņēmumi saņem samaksu par paveikto. Savukārt Kurši kā būvmateriālu piegādātājs ir ieinteresēts laikus saņemt samaksu par piegādātājiem materiāliem. «Pieļauju, ka tā ir problēma visā Latvijā,» spriež G. Geistarts.
Šā gada pirmajā pusē novērots pieaugums tirdzniecībā – arī attiecībā uz būvmateriāliem, kas liecina, ka, lai arī pamazām, bet ekonomiskie procesi mainās. «Apgrozījums pieaudzis vidēji par 10 procentiem. Mēs redzam, ka cilvēki sāk tērēt vairāk un palielinās viņu vidējo pirkumu lielums. Jā, optimismam ir pamats, jo cilvēki vienmēr tieksies uzlabot savu dzīves vidi!» ir pārliecināts G. Geistarts.