Ar gumijlēkšanas triku šodien atklāts jaunais Siguldas zīmols

Šodien, 23.decembrī ar Ziemassvētku vecīša gumijlēkšanas triku no gaisa trošu vagoniņa tika atklāts jaunais Siguldas novada tūrisma zīmols. Atrodoties 40 metru augstumā virs Gaujas, Ziemassvētku vecītis sveica klātesošos svētkos, novēlēja visiem aizraujošu nākamo gadu un ļāvās ekstrēmajam gumijlēkšanas priekam no Baltijā vienīgā gaisa trošu vagoniņa. Jaunā zīmola prezentācijas pasākums apliecina Siguldas novada domes tūrisma speciālistu un aģentūras "Frank&Stein" izstrādātā zīmola konceptu, kas pauž Siguldas identitāti ar dinamiku, pamanāmību un spēju aizraut.

Siguldas jaunais tūrisma zīmols ietver jaunu vizuālo identitāti - logo un saukli "Sigulda aizrauj", apliecinot, ka Siguldas novads ir vieta, kur var ne tikai baudīt burvīgas dabas ainavas, apskatīt unikālu kultūrvēstures mantojumu un piedalīties lieliskos kultūras pasākumos, bet arī ļauties aizraujošiem piedzīvojumiem, kuru klāstu nākotnē plānots paplašināt, tādējādi nostiprinot novada pozīcijas aktīvā tūrisma jomā.

"Siguldas novadu ik gadu apmeklē vairāki simti tūkstoši tūristi. Mūsu jaunais tūrisma logo un sauklis "Sigulda aizrauj" piesaka visa novada spēju pārsteigt, piemērojas atpūtas iespēju dažādībai un piedāvā paraudzīties uz tradicionālām lietām no jauna skatupunkta. Laika gaitā mūsu tūrisma piedāvājums, pateicoties enerģiskiem uzņēmējiem, ir mainījies un tagad šeit var izbaudīt lietas, kas ir unikālas gan Baltijas valstu, gan pasaules mērogā. Siguldieši ir enerģiski, dinamiski un radoši, tāpēc mūsu jaunais tūrisma zīmols apvieno šīs kvalitātes un ļauj pašvaldībai ar tūrisma uzņēmējiem kopīgi strādāt pie Siguldas atpazīstamības", stāsta Siguldas novada domes priekšsēdētājs Uģis Mitrevics, piebilstot, "domāju šī varētu būt lieliska Ziemassvētku tradīcija - katru gadu piedāvāt kādu aizraujošu Ziemassvētku vecīša piedzīvojumu Siguldas novadā".

Jaunais Siguldas novada zīmols "Sigulda aizrauj" tiks izmantots novada pašvaldības organizētajās tūrisma mārketinga aktivitātēs no 2011.gada, lai veicinātu novada atpazīstamību, ieņēmumus novada tūrisma un viesmīlības jomas uzņēmējiem, kā arī palielinātu tūristu skaitu un to uzturēšanās ilgumu.

Latvijā

„Vai tiešām kāds nopietni domā, ka šie ļaudis būs potenciālie nodokļu maksātāji? Viņi atbrauc pie mums no Zviedrijas un Vācijas, lai nevis strādātu tur par 4000, bet gan te par 600 vai 800 eiro un kārtīgi maksātu nodokļus? Kāds tiešām tam tic? Nu, izbeidziet, lūdzu!” TV24 raidījumā „Preses klubs” skarbu viedokli pauda rokmūziķis, Latvijas Rokmūzikas asociācijas prezidents Jānis Bukums.