Pagājušajā nedēļā atklātajā SIA "Baltic Taxi" izveidotajā interneta portālā www.sliktitaksi.lv pirmajās tā darbības dienās visvairāk sūdzību saņemts tieši par salātzaļajām tojotām, kas tiek reklamētas kā laba un godīga taksometru pakalpojuma piemērs.
Uzņēmuma pārstāvji ir pārliecināti, ka sūdzības raksta konkurenti.
Par SIA "Baltic Taxi" jaunajā interneta portālā ir iesniegtas 12 sūdzības. Tiesa puse no tām nav par kompānijas servisa kvalitāti. Divreiz iedzīvotāji ir sūdzējušies par to, ka zaļo taksometru vadītāji nav apstājušies pie gājēju pārējas, pārmests arī slikts serviss, liekot klientam ilgi gaidīt, par to iepriekš nebrīdinot, neapmierina augstas cenas un vadītāju zināšanu trūkums, ja jāaizpilda saskaņotais protokols pēc tam, kad automašīna no aizmugures nedaudz sabuktēta, kāds no taksometra vadītājiem brauciena laikā esot smēķējis.
Visspilgtākā sūdzība ir atrodama komentārā pie viena no ierakstiem. Proti, kādam ārzemniekam par braucienu no lidostas uz centru paprasīta fiksētā brauciena maksa deviņi lati, vēl viens lats par iekāpšanu taksometrā un pievienotās vērtības nodoklis.
SIA "Baltic Taksi" Kreatīvais direktors Juris Erts gan ir pārliecināts, ka lielākā daļa no sūdzībām šajā portālā ir konkurentu mēģinājumi radīt sliktu iespaidu par taksometru kompāniju, jo nevienā no tām nav norādīts ne taksometra numurs, ne laiks, ne vadītāja vārds. Tomēr ar katru sūdzības iesniedzēju kompānijas pārstāvji centīsies sazināties, lai precizētu notikušā apstākļus. pagaidām gan nav izstrādāta sistēma, kā to darīt.
Septiņi ieraksti portālā ir par taksometru kompāniju "Alviksa" . Sūdzības gan ir tikai četras, divreiz kompānija saņēmusi atzinību no apmierinātiem klientiem. Trešajā vietā ar sešiem ierakstiem portālā ir SIA "Smile Taxi", sūdzības starp šiem ierakstiem ir trīs.