Ar mainīgiem panākumiem Rīgas autovadītāji apgūst braukšanu intensīvu remontdarbu laikā. Brīvības, Pērnavas un Senču ielas krustojumā zaudētās joslas samazina braukšanas ātrumu arī citviet pilsētā.
Rīta un pēcpusdienu sastrēgumstundas tagad ieilgst - Neatkarīgā jau vēstīja, ka visā galvaspilsētā notiek siltumtrašu un ielu seguma remonti. Tomēr autovadītāji jau pamazām ir attapušies no sākotnējā šoka un meklē apbraucamos ceļus, nevis nervozi stumdās dziļākajos korķos. Pēcpusdienā dodoties Vidzemes šosejas virzienā, pilna ir gan Brīvības iela, gan ceļš cauri Brasai un Čiekurkalnam, toties Čaka iela ir brīvāka. Līkums lielāks, taču stresa mazāk. Arī no rītiem virzienā uz centru ir vērts meklēt alternatīvus variantus, jo sastrēgums stiepjas teju līdz pat Teikai. Autožurnālists Pauls Timrots iesaka iemest acis arī lietotnē Waze - tā parādīs, kā ātrāk izbraukt vajadzīgo maršrutu. Vēl šoferīšiem vajadzētu vairāk piedomāt pie rāvējslēdzēja principa ievērošanas remontu vietās - tas ļoti paātrina kustību.
Vēl lielāku paātrinājumu ceļā no punkta A uz punktu B iespējams panākt ar divriteni vai pat kājām. Tiesa, arī gājējiem jārēķinās ar dižāku šķēršļu pārvarēšanu. Tai pašā Senču ielā remontētāji ietvei vienkārši aizlikuši priekšā žogu ar zīmi, ka staigāt aizliegts. Gājēji pāri kuļas kā nu var, līkumojot starp mašīnām.
Vai remontu laikā satiksmi varēja kā diži labāk organizēt? Pauls Timrots spriež, ka remonti pilsētai ir nepieciešami, un autovadītājiem vienkārši rūpīgāk jāplāno savs ceļš.
Savukārt Satiksmes departamentam jāpieskata, kādas zīmes uz ceļa liek būvnieki. Brīdinājuma shēmā virzienā prom no centra dažviet Senču un Pērnavas iela sajaukta vietām. Bet tā gluži nav, ka organizatori nereaģē uz kritiku un reālo situāciju. Sastrēguma dēļ tika kavēta arī tramvaju satiksme uz Gaisa tilta. Tāpēc tagad vieglajām automašīnām ir aizliegts braukt pa sliedēm.