Lai pagarinātu 7.tramvaja līniju, "Rīgas satiksme" maksās vairāk nekā 28 miljonus eiro

Ilustratīvs attēls © Ģirts Ozoliņš/F64

7.tramvaja līnijas pagarināšana līdz Maskavas un Višķu ielas krustojumam Rīgā izmaksās vairāk nekā 28 miljonus eiro, informēja pašvaldības SIA "Rīgas satiksme" Sabiedrisko attiecību daļas vadītāja Baiba Bartaševiča-Feldmane.

Projekta īstenošana plānota līdz 2026.gada jūnijam. To īstenos SIA "Binders".

"Rīgas satiksme" uzskata, ka minētais projekts ļaus uzlabot sabiedriskā transporta pieejamību, palielinās Rīgas pilsētas sabiedriskā transporta apkalpoto pasažieru skaitu un ļaus izveidot videi draudzīgu, labi attīstītu transporta sistēmu.

Maskavas un Višķu ielas krustojumā tiks veidots transportmijas punkts, kurā vienuviet būs pieejams savstarpēji integrēts sabiedriskais transports - autobuss/elektroautobuss, tramvajs, trolejbuss, sniedzot iespēju ērti pārsēsties no viena transporta veida citā.

Kopējais 7.tramvaja maršruta sliežu ceļa pagarinājums būs 2,2 kilometri. Būvdarbu gaitā tiks izbūvēts ne tikai sabiedriskā transporta Maskavas-Višķu ielas transportmijas punkts, bet arī tā funkcionalitātes nodrošināšanai nepieciešamie pievedceļi gan no Maskavas ielas, gan no Višķu ielas.

Tāpat tiks veikti teritorijas labiekārtošanas darbi, tai skaitā ielas apgaismojuma un jaunas dispečeru ēkas izbūve, kurā būs labiekārtotas telpas transportlīdzekļu vadītājiem. Līdz transportmijas punktam pa Višķu ielu par 300 metriem tiks pagarināts arī 15.trolejbusa maršruts.

Kā šodien projekta atklāšanas pasākumā teica "Rīgas satiksmes" valdes priekšsēdētāja Džineta Innusa, pēdējo jauno tramvaju līniju Rīgā būvēja pirms 40 gadiem, 1983.gadā.

Latvijā

Rīgas Stradiņa universitāte (RSU) aicina ikvienu dalīties ar saviem unikālajiem pieredzes stāstiem par Latvijas mežiem, sēņošanu un ogošanu, iesaistoties projektā "Savvaļas stāsti." Šī iniciatīva veltīta Latvijas dabas, kultūras un identitātes mantojuma dokumentēšanai un saglabāšanai, informē RSU.

Svarīgākais