Ļoti bīstams. Iespējams, Rīgā par vienu tiltu būs mazāk

© Depositphotos

Altonavas ielas pārvads būvēts 1910.gadā un ir savu laiku nokalpojis. Tilts atrodas plānotajā "Rail Baltica" trasē, kuras būvniecības laikā novecojušo pārvadu bija paredzēts nojaukt un tajā vietā uzbūvēt tuneli. Taču, kā zināms, sākās problēmas ar "Rail Baltica" trases būvniecības finansēšanu...

"Ir tā, ja to grib saglabāt, tad jau pirms daudziem gadiem vajadzēja sākt remontēt. Rīga kā jau saimnieciski domājoša pilsēta saprata, ka, ja būvēs "Rail Baltica," tad Altonavas tilts tiks nojaukts, tātad nav jēgas remontēt, tikai piestutēt tā, lai tilts "izvelk" līdz jaunā dzelzceļa brīdim.

Tagad esam nonākuši situācijā: eksperti ir devuši slēdzienu, ka vēl divus gadus pār to var braukt, bet pēc tam mums to visdrīzāk nāksies nojaukt. Ja mēs būtu plānojuši jau laikus, tad būtu saplānojuši, kā efektīvāk organizēt satiksmi. Mēs domājam par saliekamo tiltu, kas būs dārgāk. Tās visas ir "Rail Baltica" sekas," intervijai "Neatkarīgā" saka Rīgas mērs Vilnis Ķirsis.

Jau ziņots, ka pavasara sākumā tiltu atzina par nedrošu un tas tika slēgts satiksmei. Pēc vispārējās inspekcijas satiksme transportlīdzekļiem līdz piecām tonnām tika atjaunota.

Latvijā

Rīgas Stradiņa universitāte (RSU) aicina ikvienu dalīties ar saviem unikālajiem pieredzes stāstiem par Latvijas mežiem, sēņošanu un ogošanu, iesaistoties projektā "Savvaļas stāsti." Šī iniciatīva veltīta Latvijas dabas, kultūras un identitātes mantojuma dokumentēšanai un saglabāšanai, informē RSU.

Svarīgākais