Labiekārto Dienvidu tilta apkaimi

© F64 Photo Agency

Dienvidu tilta otrās kārtas būvniecības darbu ietvaros ir pabeigti satiksmes infrastruktūras uzlabojumi pie Dienvidu tilta. Darbus sāka pērn augustā, un tie izmaksāja 9,8 miljonus latu.

Beidzot ir uzlabots tuvējo māju iedzīvotāju komforta līmenis, jo ēkām nomainīja logus fasādēs, kuras vērstas uz maģistrāles pusi, kā arī uzstādītas prettrokšņu sienas.

Rīgas domē informē, ka ir rekonstruētas tilta piebrauktuves, tajā skaitā arī Krustpils iela posmā no Katlakalna ielas līdz dzelzceļa pārbrauktuvei pie Rencēnu ielas, Dārzciema iela posmā no Slāvu rotācijas apļa līdz Rēzeknes ielai, kā arī veikta seguma atjaunošana Dārzciema ielas posmā no Rēzeknes līdz Dzelzavas ielai. Papilddarbu ietvaros Krustpils ielā izbūvēta otra paralēlā brauktuve, rekonstruēta esošā brauktuve, izveidota lietusūdens kanalizācija, uzstādīts ielas apgaismojums un izbūvēti gan paplašinājumi sabiedriskā transporta pieturvietām, gan ietves abās ielas pusēs.

Pašvaldības Satiksmes un transporta lietu komitejas priekšsēdētājs Vadims Baraņņiks gan uzskata, ka Satiksmes departamentam (SD) jāturpina meklēt risinājumus satiksmes uzlabošanai šajā apkaimē. Pēc Dienvidu tilta otrās kārtas papilddarbu pabeigšanas Pļavnieku mikrorajona iedzīvotājiem ir vieglāk nokļūt mājās, jo tagad viņi var izmantot Krustpils un Katlakalna ielu. Viņš izteicies, ka noteikti ir jāizskata iespēja līdzīgiem mērķiem izmantot arī Lubānas ielas krustojumus ar Ilūkstes un A. Saharova ielu.

SD informē, ka Dienvidu tilta trešās kārtas būvniecības dēļ līdz 16. novembrim ir slēgts Bauskas ielas un Jāņa Čakstes gatves krustojums.

Latvijā

Dzelzceļa projekta "Rail Baltica" būvprojektēšanas vadlīnijas ir mainījušās simtiem reižu, trešdien "Rail Baltica" parlamentārās izmeklēšanas komisijā sacīja bijušais par "Rail Baltica" izbūvi Latvijas teritorijā atbildīgās SIA "Eiropas dzelzceļa līnijas" (EDzL) valdes priekšsēdētājs Kaspars Vingris.