Gatavojamies satiksmes sablīvējumiem Rīgā

© Oksana Džadana, F64 Photo Agency

Novembrī jāsākas Krasta ielas seguma atjaunošanas darbiem Rīgā. Pulka ielas posms pie Dzegužkalna visu novembri būs slēgts satiksmei, ierobežojumi braucējiem nākammēnes noteikti arī uz Salu tilta.

Saistībā ar kanalizācijas oderēšanas darbiem no 30. oktobra līdz 10. decembrim tiks ierobežota transportlīdzekļu satiksme Krasta ielā, posmā no Salu tilta līdz Ogres ielai virzienā no pilsētas centra. Rīgas domes Satiksmes departamentā skaidro, ka pirms Krasta ielas seguma un velojoslu ierīkošanas tiek pabeigti pēdējie priekšdarbi, ko veic citas organizācijas.

Krasta ielas seguma atjaunošana ir sadalīta divos projektos, paredzot seguma atjaunošanu brauktuvei, bet pārbūvi veikt gājēju ietvei Daugavas pusē, izveidojot veloinfrastruktūru. Brauktuvei atjaunos asfaltbetona segumu, bet pilnībā no jauna tiks izbūvēts gājēju un velosipēdu ceļš Krasta ielas Daugavas pusē. Gājēju un velosipēdu ceļa izbūves ietvaros uzstādīs apgaismojumu, veiks labiekārtošanas darbus, pārcels komunikācijas.

Saistībā ar ūdensvada un kanalizācijas tīklu izbūvi no 1. novembra līdz 30. novembrim tiks slēgta transportlīdzekļu satiksme Pulka ielas posmā no Slokas ielas līdz Daugavgrīvas ielai. Pulka ielā tiek būvēts muzeju krātuvju komplekss, kam būs vajadzīga infrastruktūra.

Turpinās Salu tilta pārbūves otrās kārtas remontdarbi, tāpēc līdz 2019. gada 13. janvārim tiks ierobežota satiksme braukšanai no Salu tilta uz Zaķusalu un atpakaļ. Salu tilta remonta otro kārtu paredzēts pabeigt 2020. gada vasarā. Pašlaik tiek remontētas tilta estakādes. Būvdarbu laikā satiksme virzienā no centra tiks organizēta pa taisnvirziena uzbrauktuvi no Salu tilta uz Zaķusalu, bet virzienā no Jūrmalas - pa līklīnijas uzbrauktuvi. Autovadītājiem jārēķinās, ka satiksme būvdarbu zonā būs ierobežota un atļautais braukšanas ātrums samazināsies līdz 30 kilometriem stundā.

Rīgas domes Satiksmes departaments ir izsludinājis iepirkumu par Vanšu tilta pārbūves būvprojekta izstrādi un autoruzraudzību. Būvprojekta izstrāde ilgst aptuveni vienu līdz pusotru gadu. Nākamgad vēl brauksim pa vecam, bet 2020. gadā Vanšu tilta remonta dēļ pārvietošanās pa to būs apgrūtināta.

Latvijā

Raugoties uz nu jau samilzušo “Rail Baltica” epopeju, arvien skaidrāk iezīmējas viena ārkārtīgi būtiska lieta. Joprojām nav nekādas skaidrības, kāpēc mums šī trase ir vajadzīga. Kāda vispār ir tās jēga? Gan idejiskā, gan tīri praktiskā, jo pasaulē nekas tāpat vien nebūvējas.

Svarīgākais