Čaka ielas velojoslai krīzes komunikāciju par 5000 eiro nodrošinās "Communications & Strategies"

© F64, Vladislavs Proškins

Krīzes komunikāciju par Čaka ielas velojoslas eksperimentu nodrošinās sabiedrisko attiecību aģentūra "Communications & Strategies", informēja Rīgas domes Satiksmes departamenta sabiedrisko attiecību vadītājs Austris Keišs.

Pagarinātā cenu aptauja ir noslēgusies un tajā uzvarējusi minētā kompānija. Nepieciešamos pakalpojumus tā sniegs par 5000 eiro.

"Firmas.lv" informācija liecina, ka šis uzņēmums pilnībā pieder Viesturam Deksnim. Pērn uzņēmums strādājis ar aptuveni 910 000 eiro apgrozījumu un 26 000 eiro peļņu.

Kā piebilda Keišs, "Communications & Strategies" bija starp tām kompānijām, kuras tika uzaicinātas piedalīties cenu aptaujā pēc tās termiņa pagarināšanas.

Kā iepriekš informēja Satiksmes departamenta direktors Vitālijs Reinbahs, cenu aptaujas rezultātā plānots iegūt piedāvājumu komunikācijas stratēģijas izstrādei, materiālu izstrādei par velo joslu efektivitātes monitoringu, iedzīvotāju apmierinātības aptaujām, atbalstu krīzes komunikācijā, mediju un sociālo tīklu monitoringu, ieteikumus tālākajai komunikācijai un citus priekšlikumus.

Ssākotnēji cenu aptauja bija paredzēta no piektdienas, 27.novembra pēcpusdienas, līdz pirmdienai, 30.novembrim. Šāds termiņš raisīja bažas, ka cenu aptauja ir fiktīva, taču Reinbahs to noliedza. Rīgas domes Satiksmes komitejas deputāti aicināja departamenta direktoru pagarināt cenu aptauju un iekļaut tajā vairāk dalībnieku. Tas arī tika izdarīts.

Rīgas domes Satiksmes un transporta lietu komitejas deputāti atbalstīja eksperimentālu pagaidu velo joslu izveidi Čaka un Marijas ielā. Daži speciālisti gan uzskata, ka šāds solis būtiski palielinās sastrēgumus, kuros nāksies stāvēt arī sabiedriskajam transportam.

Latvijā

Dzinēju trūkuma dēļ lidmašīnas paliek uz zemes, tāpēc tiek atcelti reisi, un nacionālā aviokompānija “airBaltic” cieš zaudējumus – tādu cēloņsakarību ķēdi atklājis “airBaltic” izpilddirektors un valdes priekšsēdētājs Martins Gauss. Bet jau pirms diviem gadiem tapa zināms, ka aviokompānija pasūtījusi lidmašīnas ar garu mūžu nestrādājošiem dzinējiem. Bija iespējams prognozēt, ka tie visi ātri vien izies no ierindas.

Svarīgākais