Kafejnīca – restorāns Mio, kas rudenī atzīmēja divu gadu darbības jubileju, apmeklētāju uzmanību piesaistījis ar romantisku un mājīgu vidi. «Ideja sākumā bija pavisam cita. Ar vīru Aivi Onzuli, kafejnīcas šefpavāru, kas prot uzburt burvīgus ēdienus, vēlējāmies izveidot kaut ko savu. Bijām jau darbojušies šajā jomā un domājām, ka tā varētu būt sendvičērija, jo modē nāca ātrie ēdieni, taču tie jau bija saradušies uz katra stūra,» stāsta kafejnīcas – restorāna Mio īpašniece Evita Vilde.
Tāpēc abiem radusies ideja izveidot kafejnīcu, kā tēlaini salīdzina Evita, liekot ķieģeli pie ķieģeļa. «Ielikām darbā savu mīlestību un spēku. Vienā brīdī sapratu, kāds būs Mio kopskats. Krājām mantas, staigājām pa antikvariātiem un meklējām krāšņas lietas. Tad varēja domāt, kas pie katras piestāvēs un kur tai būs vieta. No dažādām lietām arī izveidojās Mio,» atklāj Evita. Kafejnīca tapusi ātri – divu mēnešu laikā rezultāts tika sasniegts. Telpas esot bijis grūti sameklēt, taču pēkšņi atrastas, un ātri vajadzējis pieņemt lēmumu. «Par nosaukumu Mio ilgi domājām. Mums bija izveidots garš saraksts, likām lietā numeroloģiju, neviens no tiem nederēja. Ar vīru sēdējām restorānā, bet pēkšņi man iešāvās ideja par mio. Sapratu, ka šis vārds vislabāk raksturos to, kas mums šeit ir. Mio tulkojumā no itāļu valodas nozīmē – mans. Mio ir mūsu lolojums, kurā esam ielikuši savu dvēseli.» Evita teic, ka telpas, protams, varējušas būt nedaudz plašākas, it īpaši daļēji atvērtā virtuves zona, bet arī šāds risinājums esot labs. «Plānojam atvērt otru restorānu, kurā arī dominējošais būs mājīgums un antīkums, jo tam ir vērtība. Esmu mazliet «saslimusi» ar antikvārām lietām. Tās nozīmē pieredzi, senu auru un izturību un nevar salīdzināt, piemēram, ar mūsdienīgām mēbelēm. Tāpēc jaunajam restorānam arī meklēju antikvāras lietas un krāju lielā pūralādē. Mio ir vairāk sievišķīgs un romantisks, bet jaunais restorāns būs vīrišķīgs.» Dizainiskais Mio iekārtojums ir pašu veidots, īpašu uzmanību pievēršot katram priekšmetam. «Tad tajā ienāk savējā aura. Dizainu vēlējos izveidot tādu, lai apmeklētājiem, gaidot pasūtījumu, nebūtu garlaicīgi un viņiem šeit būtu, kur piesiet aci.»