Kas jāzina, pērkot pārtiku internetā

© pixabay

Nepietiekama produktu kvalitāte, preču piegādes apstākļi un neticība, ka tiešsaistē pasūtītie produkti tiešām tiks atvesti - tie ir tikai daži no aizspriedumiem, kas cilvēkiem rada bažas par iepirkšanos internetā. Cik pamatots ir uztraukums, kādi ir populārākie mīti un kāds patiesībā ir process no preču pasūtīšanas brīža līdz piegādei mājās, skaidro Sanita Bērziņa, Latvijā vadošā pārtikas interneta veikala “Barbora.lv” valdes locekle.

Mīts: Tiešsaistē piedāvātajiem produktiem ir zemāka kvalitāte

Patiesība: Ik pa laikam cilvēki uztraucas par to, vai klientu pasūtījumus sagatavo un sapako atsevišķās noliktavās. Tā nav taisnība, jo pircēju pasūtījumus komplektē no lielveikala plaukta - profesionāla komanda turpat, veikalos, kur nodrošināta augstākā preču kvalitāte un atbilstoši apstākļi, sagādā un iepako klientu pasūtījumus. Tādēļ uztraukumam, piemēram, par svaigo augļu, dārzeņu vai citu produktu kvalitāti, nav pamata.

Mīts: Piegādājot pirkumus uz vairākām mājsaimniecībām vienlaikus, tie sabojājas

Patiesība: Visas klienta pasūtītās preces tiek piegādātas īpaši aprīkotās automašīnās, kur atdzesēšanas iekārtām ir divi temperatūras režīmi - no +2 līdz +6 grādi svaigajiem pārtikas produktiem un -18 grādi saldētajiem. Līdz ar to tiek nodrošināts, ka transportēšanas laikā produkti netiks sabojāti un tiks piegādāti atbilstoši noteiktajām temperatūras uzglabāšanas prasībām. Piemēram, saldētos produktus komplektējam no saldētavām, bet maizi - istabas temperatūras vidē. Turklāt visu loģistikas procesu izstrādā zinoši un pieredzējuši darbinieki, kuri aprēķina optimālo maršrutu, lai no komplektēšanas vietas līdz piegādes adresei būtu pēc iespējas īsāks attālums.

Mīts: Pasūtot pirkumu, piegādē tomēr var trūkt kāda no kārotajām precēm

Patiesība: Mērķis ir klientiem vienmēr piegādāt kvalitātīvas preces, tādēļ pasūtītos produktus darbinieki komplektē piegādes dienā pirms pasūtījama veikšanas. Ņemot vērā, ka produktus komplektē no lielveikalu plauktiem, kur iepērkas arī citi pircēji, var rasties situācija, ka pasūtījuma izdarīšanas brīdī produkts ir pieejams, taču komplektēšanas laikā tā nav veikalā. Lai izvairītos no šādām situācijām, piemēram, Barbora.lv aplikācijas lietotāja profilā piedāvāta izvēles opcija “aizstājēja prece” - šo funkciju ikviens var piemērot gan visam pasūtījumam, gan kādam konkrētam produktam, lai piemeklētu atbilstošu alternatīvu, ja kārotā prece pasūtījuma dienā nav pieejama.

Mīts: Ja kāda prece piegādes laikā netiek atvesta, preci vai naudu nav iespējams atgūt

Patiesība: Ja ir radusies situācija, ka piegādes laikā netiek atvesta pasūtītā prece, iespējams trīs dienu (72 stundu) laikā informēt darbiniekus, un nauda par nepiegādāto preci tiks automātiski atgriezta piecu darba dienu laikā. Tāpat arī, ja klientu neapmierina kādas iegādātās preces kvalitāte, par to jāinformē 72 stundu laikā, lai var atgriezt naudu.

Svarīgākais