20 gadu laikā skolu skaits ir samazināts gandrīz divas reizes, tātad skolēnu iegūto zināšanu kvalitātei būtu jāpieaug gandrīz divas reizes, bet eksāmenu rezultāti liecina par pretējo. Tātad nav taisnība, kā samazinot skolu skaitu uzlabojas kvalitāte. Varētu pieņemt, kā tieši skolu skaitā samazināšana ir cēlonis sliktiem eksāmenu rezultātiem. Samazinot skolu skaitu pieaug vidējais skolēnu skaits klasēs un skolēni sliktāk apgūst zināsanas.
20 gadu laikā skolu skaits ir samazināts gandrīz divas reizes, tātad skolēnu iegūto zināšanu kvalitātei būtu jāpieaug gandrīz divas reizes, bet eksāmenu rezultāti liecina par pretējo. Tātad nav taisnība, kā samazinot skolu skaitu uzlabojas kvalitāte. Varētu pieņemt, kā tieši skolu skaitā samazināšana ir cēlonis sliktiem eksāmenu rezultātiem. Samazinot skolu skaitu pieaug vidējais skolēnu skaits klasēs un skolēni sliktāk apgūst zināsanas.