/Tas nav manā dienas kārtībā. Konkrētie balsti šajā finansējumā nav iekļauti.
Tieši tā. Sabiedrībai nav skaidrs, ir jautājumi. Man arī ir tāds pats jautājums./
Pērles birst viena pēc otras!
Nu tas tikai logiski. Tāpēc jau ik pa brīdim jāpamaina ministri, lai no jauna pētītu "problēmu".
Būvēt bez PROCESA nav iespējams, darbība bez PROCESA nav darbība. Bet ja nopietni, lai paliek, vēlāk, kad atbrīvotāji ieradīsies, varēs pieminekli atjaunot,, pamati būs vajadzīgi.
Vajadzētu par ministru Cepurīti un par vietniecēm ālavas no apkaimju biedrībām, kuras plāno ieņem Rīgu
Bet es zinu, ko darīt ar tilta pāli Daugavā - uz tā pāļa, kuram izturības pār pārēm, izveidot platformu un uz platformas uzbūvēt restorānu. Rīga kļūtu par vienu oriģinālu tūrisma objektu bagātāka!
Jurka vienmēr zinā visu.
Atis Švanka taču ir Briškena otra versija, tulīt vel vairāk sajās visu...
Kārtīgi izsmējos! Šitas labais! Jauns ministrs un problēmu nav, viss kā pa sviestu! Varbūt viņu vel par premjeru uzreiz, Latvijā problēmu uzreiz nebūs.😂😂😂 Bet vēl man patika:"Mums jāsaprot, ka vēsturē tas būs lielākais infrastruktūras objekts, kāds jebkad bijis Latvijā." 🤣🤣🤣 Interesanti kura laikā Latvijā uzbūvēja dzelzceļa līnijas Rīga- Rūjiena; Rīga - Ērgļi, bija plānots līdz Madonai un vēl citas. Paši par savu naudu uzbūvēja, jo mācēja naudu izmantot. Kaut arī tur viss nebija tik rožaini, jo sāka attīstīties kravu pārvadājumi, tapēc pirms ieguldīt kaut centu šajā projektā der vel reizi izvērtēt tā lietderību. Kas attiecas uz militāro nozīmi, nu atkal neiztur kritiku. Kā liecina Ukrainas pieredze, tad sliežu platums nav šķērslis veiksmīgai militārai loģistikai no Polijas.
Godātie draugi !
Iesaku jums neielaisties diskusijās ar subjektu vārdā "ir tāds".
Viņš ir nacists, kas cilvēka piederību noteiktai nācijai vērtē pēc DNS analīzēm (lasi - ādas krāsas, galvaskausa izmēriem, attāluma starp acīm un citām iedzimtām pazīmēm, ko nosaka DNS).
Lūdzu skatīt viņa komentārus rakstam "Ukrainas Bruņotie spēki sagādā pasaulei milzu pārsteigumu. Šīs brīvdienas būs izšķirošas."
(Bens Latkovskis)
Rīga - Rūjiena ir nieks salīdzinot ar Rīga - Daugavpils divsliežu dzelzceļu, ko cara laikā ap 1860. gadu uzblieza trīsarpus gados Krievu - turku kara laikā.
Pilnīgi piekrītu, tikai ja runājam par neatkarīgās Latvijas projektiem, tad lūdzu, konkrēti, neapstrīdami projekti. Pieskaitīsim triju sliežu dzelsceļa līniju Rīga- Berlīne kurš tapa valsts pirmajos desmit gados. Varēja, ja gribēja un mācēja naudu efektīvi tērēt. Tagad cik naudas aiziet administratīvajiem izdevumiem un cik pašai būvniecībai?
Tie nav salīdzināmi lielumi . 1860. gadā visu noteica VIENS cilvēks. Tika dota pavēle un sākās darbs.
Demokrātijā visi skatās viens uz otru un no bailēm par atbildību viens otram aizrautīgi melo. Kamēr atnāk kāds drosmīgāks un visu nozog. Demokrātija ir visneefektīvākā valsts pārvaldes forma.
(1.Samuēla grāmata, 8. nodaļa)
Juri, es runāju par laiku no 1920-40 gadiem nevis cara laiku, lai kāds nesāk iebilst.