Komentāri: Pienācis laiks "airBaltic" lietu ņemt savās rokās. Tieši kā prezidents Edgars Rinkēvičs teica

Dzintra Cīrule

Kas ar pašmāju LĒMUMU PIEŅĒMĒJIEM?!! Ir konkrēts cilvēks- ministrs, kurš PARAKSTĪJA ŠĀDU LĪGUMU AR GAUSU!! Kur ir šis ATBILDĪGAIS?!! Tā nav, ka Gauss Latvijā pats ienāca un tika pie šādas algas un visa pārējā!!!

4.jan Atbildēt
Dzintra Cīrule

Kas ar pašmāju LĒMUMU PIEŅĒMĒJIEM?!! Ir konkrēts cilvēks- ministrs, kurš PARAKSTĪJA ŠĀDU LĪGUMU AR GAUSU!! Kur ir šis ATBILDĪGAIS?!! Tā nav, ka Gauss Latvijā pats ienāca un tika pie šādas algas un visa pārējā!!!

4.jan Atbildēt
Edgars

Visu un visus vainīgos noskaidros kārtējā PIK. Rail Baltica sāga beigusies; - lai dzīvo jaunā!

4.jan Atbildēt
Arturs Ozols

Aviācijas kompāniju ekonomika visā pasaulē ir ļoti problemātiska . Pirms rakstu ,palūkoju ko par šiem jautājumiem ziņo interneta vietnes. Var izlasīt aprakstus par to ka ASV uz bankrota robežas atradās vismaz 5 kompānijas , 1 ar pasaules vārdu bankrotēja , 3 vai 4 citas ar finanšu kapitāla firmu iesaistīšanos ir izdevies "sastutēt" . Un kam šobrīd pieder mums zināmā skandināvu kompānija SAS ? Kopš oktobra 32% pieder investoram Castleloke un 8,64% Lind invest . Zviedri vispār ir atteikušies no līdzdalības , jo esot pa dārgu , bet Dānijas valdība ir 25,8% īpašniece ! 17,2% ir iegādājusies France - KLM , kas pati šādā kombinācijā izveidojusies pavisam nesen . No aprakstiem un secinājumiem var spriest ,ka airBaltic ,lai cik tā mums tuva ,tik mazai valstij kā Latvija ,ir par dārgu . Pasaules ekonomiku aizvien lielākos mērogos kontrolē finanšu kapitāla firmas un neattīstītajam Latvijas kapitāla tirgum darījumos , kur kredītu termiņi regulāri ir 25-35 gadi , Latvijas tikai prāta iedomu līmenim nav īsti ko darīt .Šeit nav brīvu finanšu resursu masas, bet uzturēt mazefektīvu biznesu uz iedzīvotāju labklājības līmeņa krišanās rēķina nav iespējams . Nekādās "savās rokās" biznesu bez finanšu ilgtermiņa resursu esamības paņemt nevar . Latvijas šodienas situācija kapitāla izvietojuma prasību jomā ir absolūtas bezizejas situācijā . Mēs nevaram vienlaikus uzturēt valsts drošību , būvēt dzelzceļu , uzturēt air Baltic , nepazeminot dzīves līmeni . Ir jāmeklē finanšu investori ,jo šeit kapitāla nav un tuvākajā nākotnē pie sliktas izpratnes un pārvaldības nekādu izaugsmi ieraudzīt nav iespējams.

4.jan Atbildēt
Edgars

Kapitāla nav? Finanšu investori jāmeklē? Vai oligarhs Avens nav LV pilsonis? "Pjotra Avena turība šogad [2024] pieaugusi par 1,42 miljardiem ASV dolāru" (Latvijas Avīze)

4.jan Atbildēt
Valdis atbilde Edgars

Avenam izdevīgāk investēt ieroču ražošanai krieviem. Tomēr lielāks ienākums un mazāks čakars.

Saražo, izšauj. Saražo izšauj. Un kāda naudiņa nāk !!!

4.jan Atbildēt
ivars

Gausa alga ir nedaudz lielāka par ASV prezidenta Trampa algu . To var saprast kāpec tā .Trampu viena lidmašīna pārvadā , viena rezervē , bet Gausam vesela lidmašīnu flote pakļautībā. Viens zobgalis jokoja ka Tramps var pienest aliņu Gausam , tam sēžot biznesa klasē .

4.jan Atbildēt
baiba baibiņa

Ja reiz Gausam alga ir iespējams lielāka nekā visiem LV ministriem kopā, skaidrs, ka viņš valdību ieņirgdams sūta uz poda. Vai viņš vispār LV vēl uzturas?

Vakar, 16:37 Atbildēt

Komentēt