Sociālā tīkla "Facebook" mātesuzņēmums "Meta" pērnā gada ceturtajā ceturksnī strādāja ar 14 miljardu dolāru peļņu, tai trīskāršojoties salīdzinājumā ar attiecīgo laika periodu pirms gada, teikts ceturtdien publiskotajā kompānijas paziņojumā.
Peļņas kāpumu galvenokārt veicinājusi reklāmas ienākumu palielināšanās un izmaksu samazināšanās.
Tikmēr "Meta" ienākumi kopumā ceturksnī gada griezumā pieauguši par 24% un veidojuši 40,11 miljardus dolāru.
Savukārt "Facebook" ikmēneša aktīvo lietotāju skaits pagājušā gada beigās sasniedzis 3,07 miljardus, bet "Meta" piederošo lietotņu "Facebook", "Messenger", "Instagram" un "WhatsApp" lietotāju skaits kopumā palielinājies par 6% un veido 3,98 miljardus.