Pasažieri aicina boikotēt “Ryanair”. Ko aviokompānija tādu izdarījusi?

© unsplash.com

“Ryanair” izpilddirektors Maikls O'Līrijs 2024. gada oktobrī paziņoja par Īrijas zemo cenu aviokompānijas plāniem līdz 2025. gada maijam pakāpeniski atteikties no papīra iekāpšanas kartēm un reģistrācijas galdiņiem - tā vietā aviokompānija vēlas, lai pasažieri paši pārvaldītu savas biļetes, izmantojot tikai “Ryanair” lietotni, vēsta izdevums “Metro”.

Šķiet, ka digitalizācijas un videi draudzīgas ceļošanas laikmetā tas ir absolūti adekvāts priekšlikums, tomēr, spriežot pēc pasažieru komentāriem, ne visiem šis jauninājums patīk - ir pat izskanējuši aicinājumi boikotēt aviokompāniju.

Britu izdevums “Metro” citē savu lasītāju teikto, kuri aicina ceļotājus protestēt pret gaidāmajām izmaiņām “Ryanair” politikā.

"Cilvēkiem vajadzētu vienkārši boikotēt to. Ne visiem ir viedtālrunis vai lietotnes," raksta Jusefs Ka.

"Vienkārši boikotējiet kompāniju, tā vietā izmantojiet “easyJet” un “Jet2”," piebilda Raimonds Skiners.

"Vienkārši sakot, nelidojiet ar viņiem, viņi tik un tā ir briesmīgi," piekrita Dens Džeimss.

Tikmēr citi lasītāji ir nobažījušies par izmaiņu praktiskumu.

"Kāpēc padarīt cilvēkus vēl nervozākus? Ja tālrunis vai lietotne nedarbojas, ir kāda tehniska kļūme, ko tad?” uztraucas Džūlija Čantara.

Anne McInnes savukārt norādīja, ka dažas valstis nepieņem mobilās iekāpšanas kartes: "Kā tad tas darbosies tādās vietās kā Maroka?"

Šobrīd ne visas lidostas, kuras apkalpo “Ryanair” lidojumus, pieņem digitālās biļetes - aviokompānijas tīmekļa vietnē ir paskaidrots, ka Turcijas (izņemot Dalamānu), Marokas un Tirānas (Albānija) lidostas nepieņem mobilās iekāpšanas kartes, kas nozīmē, ka pasažieriem, kas ceļo no šiem galamērķiem, ir jāreģistrējas tiešsaistē un jāizdrukā papīra iekāpšanas kartes saviem lidojumiem.

Kāds cits lasītājs atzīmēja, ka reģistrēšanās galdi ceļotājiem var būt ļoti noderīgi nepārvaramas varas gadījumā, kad problēmu nav iespējams atrisināt bez personāla palīdzības.

Tikmēr daudzi citi lasītāji ir mierīgi par šīm izmaiņām:

"Kas par problēmu!? Man nav biļešu papīra formātā vairāk nekā piecus gadus!"

"Pieaudziet, ir tik vienkārši lietot lietotni tālrunī. Kāpēc kādam būtu vajadzīga papīra iekāpšanas karte?"

Svarīgākais