“Ryanair” pasažieri no lidmašīnas aizved policija, jo viņa nevarēja samaksāt 10,50 eiro par uzkodām

© Pexels.com

Kādu “Ryanair” pasažieri policija izveda no lidmašīnas pēc tam, kad viņa apēda “Pringles” un izdzēra dzērienus 10,50 eiro vērtībā, un mēģināja atrisināt problēmu, kad viņas maksājumu karte nedarbojās un viņai nebija skaidras naudas, raksta “irishmirror.ie”.

Sieviete vārdā Anna Mērija Mareja, 55 gadus veca, pagājušajā piektdienā, 28. martā, kopā ar savu partneri no Tenerifes lidoja uz Bristoli, kad viņa lūdza “Pringles”, ūdeni un kokakolu, kas kopā maksāja 10,50 eiro.

Tomēr, kad pienāca laiks maksāt, lidojuma karšu automāts nepieņēma maksājumu, un viņai nebija skaidras naudas.

Neskatoties uz mēģinājumiem atrisināt problēmu, tostarp piedāvājot samaksāt pēc lidmašīnas nosēšanās, apkalpes locekļi izsauca policijas palīdzību, apgalvojot, ka "pasažiere kļuva traucējoša". Tas noveda pie tā, ka ieradās trīs policisti.

Anna Mērija sacīja: "Es nebiju traucējoša. Nebija paaugstinājusi balsi. Es darīju visu iespējamo, lai samaksātu. Mēģināju maksāt, bet automāts nedarbojās. Viņi mēģināja ar citu automātu, un, kad tas joprojām nedarbojās, es piedāvāju izņemt skaidru naudu, kad mēs nolaidīsimies, bet viņi teica, ka es to nevaru izdarīt."

Viņa apgalvo, ka viņas partneris arī piedāvāja atdot uzkodas, taču viņai atbildēja "nē".

Ekipāžas lēmums izsaukt policiju šokēja sievieti, kura piebilda: "Es domāju, ka tas bija joks, kad apkalpe teica, ka ir izsaukusi policiju. Es biju šokēta, kad policija ieradās uz klāja un mums tika lūgts doties prom.”

"Tas bija tik apkaunojoši. Biju darījusi visu, ko varēju, lai to atrisinātu. Pēc tam viņi policijai paziņoja, ka esmu atteikusies maksāt, taču tā nebija. Es gribēju maksāt, bet mana karte nedarbojās, un man nebija skaidras naudas."

Anna Mērija bija viesojusies Kanāriju salā ar savu partneri četru nakšu mini ceļojumā, lai atzīmētu savu dzimšanas dienu, un saka, ka incidents sabojājis ceļojumu.

Viņa stāsta, ka ir bijusi aculieciniece līdzīgai situācijai iepriekšējā “Ryanair” lidojumā, kad citam pasažierim radās problēmas ar samaksu, taču darbinieki šo lietu tik skarbi neeskalēja.

Izkāpusi no lidmašīnas, Anna Mērija paskaidroja situāciju darbiniekiem, kuri bija līdzjūtīgi. Viņa sacīja: "Par laimi, policisti bija jauki, un pēc tam, kad es paskaidroju situāciju, viņi mani aizveda pie bankomāta, un es varēju samaksāt 10,50 eiro. Amatpersonas smējās un nespēja tam noticēt."

Neskatoties uz to, ka Anna Mērija samaksāja par uzkodām, viņa apgalvo, ka viņai tagad ir aizliegts lidot ar “Ryanair”.

Viņa sacīja: "Pēc tam, kad es samaksāju, apkalpe man teica, ka mums ir aizliegts lidot ar "Ryanair", taču es tik un tā pēc notikušā nekad vairs ar viņiem nelidošu."

Policijas pārstāvis apstiprināja, ka lidojumā piedalījās policisti. Viņi teica: "Mēs saņēmām ziņojumu par traucējošu pasažieri ienākošajā reisā uz Bristoles lidostu. Amatpersonas ieradās, taču ātri konstatēja, ka tas ir saistīts ar civiltiesisku strīdu, un nekādi pasākumi netika veikti."

“Ryanair” komentēja notikušo: "Šī lidojuma laikā šis pasažieris mēģināja iegādāties pārtiku lidmašīnā, taču karte neapstrādāja maksājumu. Kad apkalpe mēģināja atrisināt maksājuma problēmu, šis pasažieris ignorēja apkalpes norādījumus, patērēja preces pirms maksājuma un pēc tam kļuva traucējošs.

Lidaparātu sagaidīja vietējā policija, ierodoties Bristoles lidostā, un šis pasažieris tika izņemts. “Ryanair” ievēro stingru nulles tolerances politiku attiecībā uz pasažieru nepareizu uzvedību, un tā turpinās veikt izlēmīgus pasākumus, lai cīnītos pret pasažieru nepaklausīgu uzvedību, nodrošinot, ka visi pasažieri un apkalpe ceļo drošā un cieņpilnā vidē, bez liekiem traucējumiem."

Pasaulē

Visu ziemu Ukrainas bruņotie spēki vairākās vietās mēģināja sagrābt iniciatīvu kaujas laukā, bet tajā pašā laikā centās izvairīties no sakāves, atkāpjoties no Krievijas Kurskas reģiona. Ko atnesis kara ceturtais pavasaris un kāpēc zūd cerības uz pamieru Ukrainā, analizē “Radio Brīvība” savā interneta portālā "svoboda.org".

Svarīgākais