Mākslīgais intelekts Dānijā palīdzēs pārdot alu

© Pixabay

Viņiem ir vārdi, sejas un e-pasta adreses, taču pieci jaunie kolēģi Dānijas “Royal Unibrew” alusdarītavā pastāv tikai virtuālā vidē. Ražotājs sauc to par pavērsienu, kas pilnībā atraisīs viņu darbinieku potenciālu, vēsta techxplore.com.

Uzņēmuma mārketinga direktore Mihala Svāne paskaidroja, ka, strādājot kopā ar saviem digitālajiem kolēģiem, viņu darbinieki "saņems palīdzību ikdienas darbā un informācijas atrašanā".

Ar Dānijas uzņēmuma “Manifold AI” palīdzību viņa ir bagātinājusi savu komandu ar pieciem mākslīgā intelekta "kolēģiem": zīmola speciālisti KondiKai, tirgus analītiķi Athena, Prometeju, kas apkopo visus pārdošanas datus, Molleru, someljē, kas specializējas pārtikas un alus savienošanā, un tirdzniecības speciālisti Ellu.

Sākotnēji asistenti darbojās anonīmi, bet tagad pieciem "kolēģi" ir piešķirti vārdi, viņi virtuāli var apmainīt tērpus un ikdienā sazināties ar citiem darbiniekiem.

"Kad mēs pievienojām attēlu AI aģentam, cilvēki ar tiem sazinājās četras reizes biežāk," sacīja Svāne. Saskaņā ar uzņēmuma pārstāvi, nav saņemtas nekādas bažas no personāla puses, pieņemot savus virtuālos kolēģus.

Šobrīd uzņēmums pēta savas iespējas bezalkoholiskā alus tirgū, un sarunājoties ar virtuālajiem asistentiem, tiek jau pabeigti ziņojumi un tirgus pārskats.

"Iepriekš tika saņemts daudz e-pasta ziņojumu. Mums bija jāmeklē veci ziņojumi un jāveic daudzas savienošanas lietas un tā tālāk. Mēs noteikti esam pārgājuši uz lielāku veiklību, lielāku ātrumu," sacīja uzņēmuma pārstāve.

Lai gan šīs jaunās attiecības var padarīt darbiniekus produktīvākus, viņiem ir jāpatur prātā, ka viņi saglabā savas kritiskās domāšanas prasmes, sacīja tehnoloģiju eksperte Liza Knuperta Hordama.

"Jums ir jābūt kritiskam pret visu, kas nāk no AI, jo viņš ir mašīna. AI teiktais ir balstīts uz visiem datiem, ko mēs tam sniedzam. Tātad tas, ko viņš saka, ir derīgs, taču tam ir vajadzīgs cilvēka pieskāriens un radošā domāšana," viņa sacīja.

Svarīgākais