Hakeri ik pa brīdim piekļūst pasaules šovbiznesa spīdekļu privātajiem datiem un sabiedrības vērtējumam internetā noplūdina intīma rakstura foto un video materiālus. Slavenības gan noliedz savu saistību ar bildēs redzamajām personām, gan godīgi atzīstas, ka īsteno pašfotografēšanos kailā skatā, gan tiesājas ar preses izdevumiem, kas atļāvušies publiskot zvaigžņu intīmās dzīves ainiņas. Izņēmums nav arī Krievijas slavenības, jo arī viņām patīk plikām gozēties kameru priekšā. Šoreiz internetā nonākuši dziedātājas Natašas Koroļovas (41) privātie foto un video, turklāt nevis erotiska rakstura, bet gan atklāti pornogrāfiska.
Padomju seksa simbols
Pagājušā gadsimta 80. gadu pašā izskaņā pie Padomju Savienības estrādes mūzikas debesīm parādījās jauna zvaigznīte – ukraiņu pusaudze Natālija Porivaja, kura pieņēma skatuves vārdu Nataša Koroļova. Impulsīvo meitēnu atklāja komponists un dziedātājs Igors Nikolajevs, kurš kļuva ne tikai par viņas aizbildni mūzikā, bet arī par pirmo vīru. Nikolajevs speciāli Koroļovai sarakstīja dziesmu «Dzeltenās tulpes» («Жёлтые тюльпаны»), kas jauno dziedātāju padarīja slavenu ne tikai visā plašajā padomjzemē, bet arī aiz tās robežām. Dziesma izraisīja pretrunīgu reakciju, bet, neraugoties ne uz ko, tā iekļuva festivāla «Gada dziesma 90» finālā. Septiņpadsmit gadus vecā jauniete uz skatuves uzvedās brīvi, atraisīti un brīžiem pat izaicinoši, kas tolaik Padomju Savienībā vēl nebija īsti pieņemams, bet jaunatnei patika, jo tas kaut nedaudz atgādināja mūziķus no Rietumiem. Nataša Koroļova kļuva par neapstrīdamu padomju estrādes seksa simbolu. Un kā nu ne, viņa bija jauna, dzirkstoša un seksapīla.
Izraisīja seksuālu revolūciju
Natašas Koroļovas popularitāte auga kā ķirbis komposta kaudzē – koncertzāles un stadioni nespēja uzņemt visus dzirdēt un redzēt gribošos. Katrā koncertā pielūdzēji burtiski apbēra ar dzeltenām tulpēm jauniņo estrādes zvaigzni. Viņas dziesmām režisori sāka veidot videoklipus. 1991. gadā iznāca videoversija dziesmai «Pirmais skūpsts», kurā jauniņā dziedātāja bija redzama uz vēdera sasietā baltā kreklā, kas uzģērbts uz kailas miesas, un dažu brīdi labi varēja redzēt Natašas tvirtās krūtis. Līdz tam padomju cilvēks savienības televīzijas kanālā neko tamlīdzīgu nebija redzējis. Tas līdzinājās seksuālai revolūcijai. Arī koncertos Koroļova uzstājās ar atkailinātu vēderu un atdarināja nepiedienīgas kustības.
Nataša Koroļova nekad nav slēpusi vai kaunējusies no sava kailuma. 1997. gada decembrī dziedātāja piedalījās savā pirmajā oficiālajā kailfoto sesijā žurnālā «Playboy». Arī vēlāk viņa regulāri parādījās puskaila, pozējot dažādos vīriešu žurnālos.
Atklātībā nonāk ģimenes pornogrāfija
Šā gada marta vidū izraisījās pamatīgs skandāls, kad portāls «super.ru» internetā ievietoja Natašas Koroļovas un viņas vīra striptīzdejotāja Sergeja Gluško, kurš plašāk pazīstams ar skatuves vārdu Tarzāns, pornogrāfiska rakstura video un foto materiālus, kas acīmredzot izzagti no zvaigžņotā pāra privātajiem arhīviem. Noplūdinātajos materiālos redzams, kā Koroļova masturbē, orāli apmierina savu vīru un demonstrē savas slēptākās vietiņas. Savukārt Tarzāns ar prieku un lepnumu fotogrāfijās izrāda savu dzimumlocekli. Saprotams, ka tik atklātas bildes un video izraisīja pamatīgu sašutuma vilni sabiedrībā, kura sadalījās divās frontēs – vieni mākslinieku ģimeni asi nosodīja un kaunināja, bet otri atbalstīja un slavēja par uzdrīkstēšanos un atklātību.
Rosina atņemt piešķirtos apbalvojumus
Visradikālāk pret Natašu vērsās skandalozais politiķis, Krievijas galvenais tikumības sargātājs, Sanktpēterburgas Likumdevēju sapulces deputāts un partijas «Vienotā Krievija» biedrs Vitālijs Milonovs.
Deputāts paziņoja, ka pēc neķītro materiālu nonākšanas internetā viņš gatavs pieprasīt aizliegt dziedātājai Koroļovai un viņas vīram striptīzdejotājam Tarzānam atrasties sabiedriskos pasākumos, kuros iespējama nepilngadīgu personu klātbūtne. Milonovs paskaidroja, ka runa ir par dziedātājas kopīgo uzstāšanos ar bērnu ansambli «Ņeposedi», kā arī par piedalīšanos, piemēram, Māmiņdienai veltītos koncertos.
Turklāt Vitālijs Milonovs paziņoja, ka nekavējoties gatavs ierosināt izskatīt jautājumu, lai dziedātājai atņemtu par Krievijas Federācijas Nopelniem bagātās mākslinieces titulu.
Atbalsts no saprotoša kolēģa
Savukārt odiozais Krievijas šovmenis Ņikita Džigurda (53) metās aizstāvēt nežēlastībā kritušo mākslinieku ģimeni. Viņš Koroļovas un Tarzāna rīcībā nesaskata netikumību. « Vīrietis mīl savu sievu, un tie, kas vēlas, to var aplūkot. Viņš to nedara ar svešu meiteni, un arī viņa minetu neveic svešam vīrietim! Tas ir rokenrols! Arī es esmu līdzīgus video ievietojis internetā,» pastāstīja mākslinieks.
Džigurda arī atzinās, ka kopā ar Tarzānu ir spēlējuši teātrī un ka bijis arī uz viņa striptīza deju priekšnesumiem, tādēļ zina, kāds ir Sergeja «daikts». Bet, runājot par Vitāliju Milonovu, Ņikita Džigurda uzskata, ka politiķis ir ļoti kompleksains, kurš grib, lai visi ģērbtos melnās drēbēs un «drāztos» paslepus.
Arī masturbācijā Džigurda neko nosodošu nesaskata, jo kad viņa sieva vairākas dienas nav mājās, viņš piezvana dzīvesbiedrei, runājas pa telefonu un virs izlietnes «sit ķepā».
«Es labprātāk skatos, kā Tarzāns draiskojas ar Koroļovu, nekā ziņas par karu,» savu aizstāvības runu beidza Ņikita Džigurda.
«Man nav par ko kaunēties!»
Neilgi pēc skandalozā notikuma Nataša Koroļova sociālajos tīklos publicēja oficiālu paziņojumu, kurā pavēstīja, ka nekaunas par notikušo un negrasās piemest malku informācijas mēslu krāsnī, un ka neielaidīsies nekādās diskusijās saistībā ar perspektīvu atņemt viņai goda nosaukumu – Krievijas Federācijas Nopelniem bagātā māksliniece.
Savukārt, kas attiecas uz nozagtajiem un nelegāli publicētajiem dziedātājas privātajiem video un foto materiāliem, Koroļova uzskata, ka ir noticis noziegums, tādēļ viņa ir vērsusies pie tiesībsargājošām instancēm un piesaistījusi juristus, kas aizstāv publisku personu tiesības no dzeltenās preses. Nataša Koroļova cer, ka vainīgie tiks sodīti pēc visas likuma bardzības.