Latvijas Mobilā Telefona rallija komandas ekipāža Andis Neikšāns un Pēteris Dzirkals aizvadījusi jau otro rallija „Rallye du Var” dienu. Abas aizvadītās dienas ir ļāvušas daudz tuvāk iepazīt asfalta ralliju specifiku.
“Otrā rallija diena sākās ļoti agri no rīta. Tas mums ļāva izbaudīt visus asfalta rallija “knifus” - ceļa seguma temperatūra krietni atšķiras ne tikai kalna saules un ēnas pusēs, bet arī koku ēnā. Vietās, kuras nav ēnā, nožūst pirmās un nodrošina pietiekamu saķeri, taču vietās, kur ir vairāk koku, ceļa segums tik ātri nežūst. Līdz ar to var rasties situācija, ka vienā līkumā saķere var mainīties vairākkārt,” stāsta Andis Neikšāns
Otrajā rallija dienā sportistiem bija jāveic pieci ātrumposmi, no kuriem divi vairāk kā trīsdesmit kilometrus garu. Taču avārijas dēļ viens no garajiem ātrumposmiem tika pārtraukts. Andis Neikšāns un Pēteris Dzirkals otrajā dienā savu rezultātu sāka uzlabot un pakāpās uz 43. vietu kopvērtējumā un 3. vietu N4 klasē. Klases līderiem pēc otrās rallija dienas ir pārāk liels pārsvars, lai domātu par cīņu ar tiem.
Andis Neikšāns šajā rallijā ir nonācis arī pie vērtīgas atziņas: “Asfalta ralliji ir pilnīgi cita pasaule. Tos nevar salīdzināt ar grants rallijiem. Lai uzvarētu grants rallijos, mēs strādājām piecus gadus. Lai uzvarētu šeit, būtu jāstrādā vēl pieci. Mēs te esam vienīgie, kuri nav braukuši nevienā asfalta rallijā, to var redzēt arī rezultātos. Šādos rallijos atšķiras arī fiziskā slodze – man nekad vēl rallijā nav sāpējuši kakla muskuļi. Tagad tie sāp.”
Ar ekipāžas sporta automašīnu tehniski viss ir kārtībā – vakar saplīsušais stūres pastiprinātājs tika sataisīts. Otrās dienas rītā ekipāža gan secināja, ka vienai no mīkstā sastāva riepām ir neliels bojājums, taču tā nepievīla un ļāva bez problēmām veikt rīta ātrumposmus, kur mīkstā sastāva riepas ir ļoti nepieciešamas. Ekipāža vienu no ātrumposmiem mēģināja veikt ar savādāku diferenciāļa regulējumu, taču tas nedeva gaidīto rezultātu.
Svētdien, 27. novembrī „Rallye du Var” dalībniekiem jāveic trīs ātrumposmi, kuru kopējais garums ir 76 kilometri.
Komandas ģenerālsponsors kopš 2004. gada ir Latvijas Mobilais Telefons. Sponsori ir LEC un Samsung Electronics Baltic, atbalstītāji – Neste Latvija, Inter-Riga, SHARP. Tehnisko nodrošinājumu sniedz Neiksans Rally Sport, ASRT, Samsonas transmission un ProRacing.