Publicēts fotoattēls ar vēstuli, kādu saņēmuši Rīgas ģimnāzijas skolotāji, no kāda skolēna Otrajos Ziemassvētkos.
Mikroblogošanas vietnē "Twitter" kāds ieraksts atklāj 8. klases skolēna attieksmi pret skolotāju. Ieraksta autors retoriski jautā, vai izglītības un zinātnes ministrei tas šķietot motivējoši darbam.
Saņemtās virtuālās vēstules teksts ir ļauns sadzejojums un pauž necieņu pret skolotājiem. Tā uzskata daļa ieraksta komentētāju.
"Šādu jauku vēstuli 26. decembrī e-klases pastā saņēma kādas Rīgas ģimnāzijas skolotāji no kāda 8. klases skolnieka. Vai Cien.@anita_muizniece šis šķiet pietiekami motivējoši darbam? Daudzās skolās šī ir ikdiena," pie fotoattēla vēsta ieraksts.
Šādu jauku vēstuli 26. decembrī e-klases pastā saņēma kādas Rīgas ģimnāzijas skolotāji no kāda 8. klases skolnieka. Vai Cien. @anita_muizniece šis šķiet pietiekami motivējoši darbam? Daudzās skolās šī ir ikdiena. pic.twitter.com/oypAbBrXN2
— Kalvis De. (@Griifs) January 6, 2022
Daļa komentāru norāda arī uz skolas atbildību un darbu ar jaunieti līdz šim gadījumam.
"Katrai skolai ir iekšējās kārtības noteikumi, kur attiecīgi paredzēta rīcība. Parasti sāk ar pārrunām ar pašu, tad vecākiem, tad sociālo dienestu. Nezinu, kāda kārtība šajā skolā, gribu uzzināt."
"Lielisks piemērs, ko esmu bieži redzējusi arī dzīvē- tā vietā, lai darītu savu darbu ("skolotājs" ir profesija, "bērns" nav!), pedagogi rāda ar pirkstu uz bērniem "skatieties skatieties kādi viņi visi mežoņi, viņus visus vajag SODĪT un PĒRT"."
"Man jautājums, ko skola līdz tam darījusi ar šo skolēnu? Pieslēgusi socdienestu, tas pievērsis uzmanību ģimenei? 8.kl.par tādu nekļūst, tās ir sekas un ilgstošas no ģimenes. Mans vienīgais "pārmetums" ministrei būtu, ka skolas laikā nepiesaista institūcijas, vai arī pamatā soda."
"Pirms izdarīt secinājumus par šo gadījumu, te tīri tehniski būtu jāsaprot, vai rakstītàjs un sūtītājs ir tiešām konkrētais jaunietis, jo sistēmās gadās visādi."
Un ko šajā situācijā darīja skolā? Vai ministrei ir jāpilda direktores darbs, ja mācību daļa nav spējīga? Ir konkrētas vadlīnijas, kā strādāt ar skolēniem problemātiskās situācijās. Vai vadība ar tām iepazinušies un risina? Vai tā "nav jūsu problēma"?
"Daudz gramatiskās kļūdas. Tiešām jājautā par izglītības kvalitāti."