FOTO: soctīklu lietotāji sajūsmā par kāda lieveikala reklāmu

© pexels.com

Sociālā medija "Instagram" un mikroblogošanas vietnes "X" lietotāji paduši sajūmu tiešsaistē par kādu mēbeļu un interjera priekšmetu veikala "IKEA" reklāmu.

Veikals "IKEA" savā "Intstagram" kontā ievietoja jauku reklāmu ar atsauci uz kādu nozīmīgu notikumu.

21. novembrī tika noskaidrots, ka restorāns "Max Cekot Kitchen" saņēma savu pirmo prestižo "Michelin" zvaigzni. Šo zvaigzni var piedēvēt "Oskara" balvai kino. Tai pat laikā 22 Latvijas restorāni tika iekļauti populārajā restorānu ceļvedī "Michelin Guide".

Atsaucoties uz šo notikumu, veikala "IKEA" darbnieki izveidojuši jauku un tajā pat laikā asprātīgu reklāmu ar saukli: "Mums nav Michelin zvaigznes, bet mums ir Mihails un viņš ir mūsu zvaigzne."

Vairaki sociālo mediju lietotāji atzinīgi vērtēja šo reklāmu. Pie "IKEA" ievietotās reklāmas tika atstāti neskaitāmi pozitīvi komentāri:

"Jūsu mārketinga komanda ir pelnījusi algas palielinājumu."

"Tik mīļi."

"Izcili!"

"Brīnišķīga reklāma!"

Konkrētā reklāma tiek apspriesta arī mikroblogošanas vietnē "X". Arī šīs vietnes lietotāji to paspējuši novērtēt, minot, ka komandai ir pievienojies jauns un talantīgs mārketinga daļas darbinieks.

Citi

Iļjana (30), neskatoties uz to, ka ir pieaugusi, jūtas 15 gadus veca. Viņa cenšas strādāt, bet bieži maina darbavietas un aizraujas ar alkohola un marihuānas lietošanu. Iļjanas bērnība bija sarežģīta – viņa to pavadīja pie vecmammas, kura bija vardarbīga un kontrolējoša. Meitene vairākkārt mēģināja bēgt līdz 13 gadu vecumā pati lūdza, lai viņu pārved uz bērnu namu pie māsām un brāļiem.

Svarīgākais