Sieviete šokā par redzēto tirdzniecības centrā "Olimpia"

© Kaspars Krafts/F64

Rīdziniece Jūlija pirms nedēļas kopā ar 11 gadus veco dēlu devās uz tirdzniecības centru “Olimpia”, lai iegādātos zēnam drēbes skolai. Pēc nogurdinošas iepirkšanās Jūlija nolēma ieturēt pusdienas veikala ēdināšanas zonā, kur viņu sagaidījis nepatīkams pārsteigums, vēsta "Bez Tabu".

Rīdziniece Jūlija pusdienojusi tirdzniecības centra “Olimpia” ēdināšanas zonā. Sievietes 11 gadīgais dēls pamanījis reklāmu, kas radījusi puikam jautājumus.

Dēls, redzot veikala “Sexy Style” reklāmu, kur, kā raksturo Jūlija, bijuši redzami vibratori, jautājis māmiņai, kur šādas rotaļlietas varot iegādāties.

Māmiņa bijusi šokā, ka publiski reklamē vibratorus. Viņasprāt, šāda veida pieaugušajiem paredzētas reklāmas nedrīkst rādīt veikalos, kur uzturas arī bērni. Jūlija esot centusies novērst dēla uzmanību, mudinot runāt par citām tēmām.

Veikala vadība norāda, ka pirms reklāmu izvietošanas iepirkšanās centra ekrānos, rūpīgi pārbaudot materiāla atbilstību Latvijas normatīvajiem aktiem.

"Izvērtējot “Sexy Style” reklāmu, mēs secinājām, ka tā netiek klasificēta kā erotiska vai pornogrāfiska. Materiāls neatspoguļo seksuālas darbības vai dzimumorgānu attēlojumu un ir veidots interaktīvā veidā, nepārkāpjot likumā noteiktās prasības. Reklāmas materiāls tika izveidots, lai informētu patērētāju par konkrētā uzņēmuma dzimšanas dienu un dzimšanas dienas akciju. Iepirkšanās centra “Olimpia” administrācijai rūp sabiedrībā noteiktās ētikas normas!"

Veikala “Sexy Style” pārstāve Eva Gulbe saprot Jūlijas apmulsumu, bet viņa skaidro, ka patiesībā reklāmā redzamās rotaļlietas nav vibratori, bet gan masāžas ierīces, kas paredzētas visam ķermenim. Reklāma esot veidota speciāli veikala 18. dzimšanas dienas svinībām.

Svarīgākais