Kāda sociālā tīkla lietotāja neslēpusi savu niknumu par otrdien piedzīvoto lidostā "Rīga".
"Šausmīga pieredze "Rīgas" lidostā. Tā iemesla dēļ, ka robežsardzes pases kontroles sistēmā bija tehniskas problēmas, bija milzīgas rindas, kas nekustējās un līdz ar to es nokavēju reisu uz Londonu! Izrādās manu reisu nokavēja vel 30 cilvēki plus vel ap 60+ cilvēkiem, kas nokavēja reisus uz Kijevu un Mančesteru," raksta dusmīgā pasažiere.
"Rindas nekustējās kādu stundu, reāli nekur nepaziņoja par to, kad bijām rindā jautājām darbiniekiem ko darīt, tie teica, ka lidmašīna bez mums neaizlidos, ta kā daudzi cilvēki vēl gaida."
Lidostas darbinieki pēc sievietes stāstītā gan esot izturējušies nelaipni, norādot, ka tā ir pašu pasažieru vaina un nekas netikšot atmaksāts.
"Zvanot uz aviolīnijām mums pateica, ka viņi nevar atgriezt naudu vai nomainīt reisu, jo lidosta nav ziņojusi nevienam, ka ir bijušas tehniskas problēmas. Vainojama esot lidosta "Rīga" un robežsardze.
"Diemžēl nācās pirkt biļeti uz citu reisu," norāda pasažiere, kurai nācies pārdzīvot notikumus lidostā "Rīga".
Jāpiemin, ka jau otrdienas pievakarē valsts robežssardze publicēja atvainošanos pasažieriem.
"16. oktobrī Lidostas “Rīga” robežkontroles punktā konstatēti informācijas sistēmu darbības traucējumi, kuru dēļ avio pasažieriem vairāk kā ierasts nācās gaidīt rindā uz robežpārbaudi," norāda robežsardzes pārstāvji.
Valsts robežsardze un Iekšlietu ministrijas Informācijas centrs kompleksi iesaistīja nepieciešamos resursus un nodrošināja visus iespējamos pasākumus, lai novērstu tehnisko problēmu iemeslus un atrisinātu radušos situāciju. Jāatzīmē, ka pasažieriem uz tuvākajiem avioreisiem robežpārbaude tika veikta ārpus kārtas.
Valsts robežsardze atvainojas lidostas “Rīga” pasažieriem par sagādātajām neērtībām.