Kāda ātrās ēdināšanas restorāna "McDonald's" kliente sūdzas par ēdiena kvalitāti.
Portālā "sudzibas.lv" sieviete raksta, ka saņēmusi nevis to ēdienu, kuru bija pasūtījusi, bet gan citu, un, iespējams, šī iemesla dēļ viņai radušās veselības problēmas.
"Apmeklēju Akropoles McDonald's, un esmu ļoti vīlusies. Pasūtīju lielo komplektu, kurā bija dubultais vistas burgers, kola un rievotie kartupeļi lielie. Ēdot redzu, ka kaut kas nav labi, manu kartupeļu vietā bija citi kartupeļi, no kuriem diemžēl man bija slikti, alerģiska reakcija. Notika kas slikts, devos pie ārsta.. Esmu ļoti vīlusies. Esmu spiesta jautāt atgriezt naudu," sašutusi raksta kliente.
Tikmēr komentāros cilvēki ironiski izsakās par sievietes sūdzību. Kāds raksta, ka ja no kartupeļiem ir alerģija, tad ir un pilnīgi vienalga kā tie pagatavoti.
Vēl kāds piebilst: "Savukārt, viņi ir spiesti lūgt atgriezt kartupeļus apmaiņā pret naudu!"
Tikmēr uz sūdzību reaģējuši arī restorāna pārstāvji, aicinot cietušo klienti sazināties ar uzņēmumu.
Jāpiebilst, ka cilvēki bieži sūdzas par Rīgas kafejnīcām gan ēdiena kvalitātes, gan darbinieku attieksmes dēļ.
Tā nesen kāds klients bijis neizpratnē, ka Latvijā populārā kafejnīcā izmet viņa ēdienu.