Ivars 2019. gada februārī pasūtījis vairāk nekā 1200 eiro vērtu dīvānu veikalā ”Mēbeles24.lv”, taču nav saņēmis to joprojām, vēstīja raidījums "Bez Tabu".
Ivars iemaksājis avansa summu 650 eiro vērtībā un gaidījis, kad saņems bēšo ādas dīvānu. Pagājis līgumā noteiktais piegādes laiks, taču no uzņēmuma pārstāvjiem - ne ziņas, ne miņas. Vīrietis nolēmis sazināties un noskaidrot, kur pasūtījums aizkavējies.
“Pirmie divi mēneši pagāja ātri. Paiet divarpus mēneši - no firmas nav nekādu zvanu, ne ziņas. Zvanu atkal pēc mēneša: “Ziniet, Jūsu dīvāns ir ceļā!” Jāpagaida, kamēr izved no kaut kādas tur Eiropas valsts. Atkal paiet mēnesis, atkal zvanu: “Ziniet, Jūsu mēbele aizvesta uz citu valsti!” skaidro Ivars.
Tā uzņēmuma pārstāvji atgaiņājušies no Ivara pusgadu. Kad mērs bijis pilns, viņš vērsies ar lūgumu atmaksāt avansu. Nesagaidot atbildi, viņš vērsies pie patērētāju sargiem, kuri aicinājuši cīnīties par taisnību tiesā. Šā gada 1. aprīlī tiesa lēmusi piedzīt no SIA “CGI” pamatparādu 650 eiro, tiesas izdevumus, kas saistīti ar to, un ieskaitīt kontā. Spriedums stājies spēkā 20. aprīlī, taču gaidīto naudu Ivars joprojām nav saņēmis. Viņaprāt, negodīgi komersanti nedrīkstētu turpināt biznesu un šādos krāpniecības gadījumos palikt nesodīti.
Sazināties ar veikala pārstāvjiem ir neiespējami. Uzņēmuma mājaslapa vairs neeksistē un uz telefona zvaniem neviens neatbild. Interneta dzīlēs atrodami līdzīgi klientu pieredzes stāsti, un katru reizi scenārijs vienāds - pircējs iemaksājis avansu, taču nav saņēmis ne preci, ne atguvis naudu.
Lai gan Ivars jau samierinājies ar zaudējumu un iegādājies jaunu dīvānu, Patērētāju tiesību aizsardzības centrā Ivaram iesaka par uzņēmuma negodprātīgo praksi ziņot Valsts policijai.