Kliente par kurjeru pakalpojumiem: Nespēju ar viņiem kontaktēties!

© Dmitrijs Suļžics/F64 Photo Agency

Kāda sieviete, kura izmanto ēdiena piegādāšanas pakalpojumus, vairākkārt saskārusies ar kurjeru nespēju komunicēt ar klientiem.

"Saskaros ar vienu problēmu jau vairākas reizes. Reizēm caur aplikāciju izmantoju “Bolt” vai “Wolt” ēdiena piegādes pakalpojumus.

Ja kurjers manu norādīto adresi neatrod, tad zvana man. Ļoti bieži viņi nerunā latviski, tikai lauztā angļu valodā. Man skolā mācīja vācu un krievu valodas.

Man jautājums, vai strādājot klientu apkalpošanas sfērā Latvijā, var nezināt latviešu valodu? Tas nav viens kurjers, tie ir vairāki. Nespēju ar viņiem kontaktēties!" uz "Bez Tabu Sūdzību dēli" raksta Diāna, kura par piedzīvoto informējusi arī Valsts valodas centru, kas norāda, ka saņēmis vairākas šāda veida sūdzības.

Veicot izpēti, cents konstatējis, ka neviens no šo uzņēmumu kurjeriem "nesastāv darba tiesiskajās attiecībās" ar Bolt vai Wolt - kurjeri reģistrējušies kā pašnodarbinātie, un ja netiek sniegta informācija par konkrēto kurjeru, uzņēmums valodas centram nespējot identificēt konkrētās personas. Kurjera identificēšana jāveic klientam un par konkrēto cilvēku jāziņo Valsts valodas centram.

Nebūšanas

Var jau pasmieties par leģendu: kad Rīga būs gatava, tad tā nogrims. Vismaz tuvākajā nākotnē Rīgai tas nedraud, jo norit ne tikai vairāk vai mazāk veiksmīga jaunu objektu būvniecība, bet arī jau esošo projektu nemitīga uzlabošana, kas redzamu pienesumu gan nedod.

Svarīgākais