Aidim Tomsonam sidsapziņa vairs neļauj iepirkties kādā veikalā

© Dmitrijs Suļžics/f64

Žurnālists Aidis Tomsons nolēmis vairs neiepirkties "Rimi", jo šajā veikalā cenas esot nesamērīgi augstas, salīdzinot ar citu viņam zināmu mazo veikalu.

Aidis Tomsons raksta: "Iegāju Rimi veikalā un sapratu, ka man sirdsapziņa neatļauj tur vairs iepirkties. Sviests, kas piemājas veikalā maksā 1,30, tur šodien maksā 2,70. Tas pats ar sieru . Tālāk neskatījos. Ir tomēr izvēle pirkt citur."

Komentētāji iesaka variantus, kā arī piekrīt ieraksta autoram: "Es arī šodien iegāju Rimi Rīgā un pēc Lietuvas Lidla cenām tur var noģībt no tām cenām. Vai cena par kvalitāti ir tiešām tik augsta?"

"2 reiz gadà, esot Latvijà, es Rimi ieeju un izeju. Tàs nav cenas, tas ir vàjpràts."

"Ir stāsts par NOKIA, kuri uzskatīja, ka viņu dominējošās pozīcijas mob.telefonu tirgū ir nesatricināmas. Vai šodien kāds pazīst cilvēku, kurš lieto NOKIA viedtelefonu (nosacīti jaunu)? Rimi patreiz brauc pa to pašu ceļu. Lai vieglas smiltis!"

"Tak jāpulcējas pie veikaliem kā pēc hokeja bronzas!"

"Rimi ir kļuvis par muzeju."

Nebūšanas

Var jau pasmieties par leģendu: kad Rīga būs gatava, tad tā nogrims. Vismaz tuvākajā nākotnē Rīgai tas nedraud, jo norit ne tikai vairāk vai mazāk veiksmīga jaunu objektu būvniecība, bet arī jau esošo projektu nemitīga uzlabošana, kas redzamu pienesumu gan nedod.