Cilvēki šokā par apstākļiem kādas Latvijas lielās pilsētas autoostā; "Visdebilākā autoosta, kurā nācies būt"

© Kaspars Krafts/f64

Neglaimojošus vārdus mikroblogošanas vietnē "X" kāda autobusa pasažiere velta Rēzeknes, kas ir viena no lielākajām Latvijas pilsētām, autoostai.

Ieraksts "X": "Rēzeknes autoosta ir visdebilākā autoosta, kurā nācies būt. Biļešu kasē nevar norēķināties ar karti. 21. gadsimtā! Valstspilsētā, Karl! Pa galvenajām parādes durvīm autoostā ieiet nevar! Tikai iziet. Tualete atrodas ārpus autoostas, maksā 40 centi. Der tikai 10 un 20 centu monētas. Pieturvietu platformās nav ne soliņu, ne jumtiņu."

Komentētāji papildina autores teikto: "Ir reisi, uz kuriem vispār nevar nopirkt biļeti AO, bet jāpērk pie šofera. Nav skaidrs, priekš kam tur vispār autoosta."

"Rēzekne jums ne kaut kāda tur... kaut kas... te viss pa skarbo. I ļaudis tāpēc nāk uz tviteri izlikt savas negācijas! Tā viš i, jā."

""čornā hoda" stikla būrī arī tikai no vienas puses var ieiet un vēl jācilpo apkārt steliņģim, kaut durvis ir abās pusēs. Šis viss ir pat smieklīgi, bet par ko ne pa jokam jāraud - spīdīgais grīdas segums iekšā, kur mitrā laikā katra otrā tante krīt augšpēdu ar pakausi pret grīdu."

Netrūkst arī ironijas: "Baumo, ka tā tāda antiemigrācijas pieeja, lai no Rēzeknes būtu grūti vai pat neiespējami aizbraukt "

Tā kā autoostu apsaimnieko privāts uzņēmums, pašvaldība skaidroja, ka nevar neko ietekmēt, vēsta lsm.lv.

Uzzināt Rēzeknes autoostas nostāju nav nemaz tik vienkārši. Publiski pieejamā kontaktinformācija ved pie dispečeriem, savukārt tālāk jāveic vēl vismaz septiņi zvani dažādiem adresātiem.

Arī paši darbinieki nav īsti pārliecināti par to, kas ir viņu vadītājs, un mudina sazināties ar Oļegu Harčenko. Viņš sazvanīts atklāja, ka vairāk nekā divus gadus nestrādā SIA "Rēzeknes autoosta". Arī uzrunātā autoostas dispečere nevarēja neko pateikt par uzņēmuma vadību.

Vienīgais uzņēmuma valdes loceklis, pēc datu bāzes "Lursoft" datiem, ir Uldis Laizāns, ar kuru arī aicina sazināties autoostas ēkas īpašnieki - firma "Marno J" Rīgā. Viņa vietā gan rakstiski atbildi sniedza grāmatvedības nodaļa, atzīstot, ka klientiem jāsaskaras ar neērtībām, taču, tā kā autopārvadātājiem nav pienākuma segt autoostas izdevumus par biļešu pārdošanu, nav arī uzstādīts bankas terminālis, par ko banka ņem nomas un transakcijas komisijas maksu.

Svarīgākais