Soctīklos: Aicinājums boikotēt degvielas uzpildes stacijas izpelnās lielu rezonansi

© F64

Šajā nedēļas sākumā sociālajos tīklos parādījās aicinājums divas dienas - 14. un 15. junijā boikotēt "Circle K". Ātri vien facebook tapa pat publiska domu biedru grupa "Boikots", kur cilvēki aktīvi ziņo par boikota rezultātiem, ka arī pauž savu viedokli, vai šādas aktivitātes maz ko mainīs.

"Cik ilgi mēs vēl pārcietīsim nesamērīgās un nepamatotām degvielas cenu celšanās? Degvielas cenas ir nesamērīgi paceltas, bet algas nē. No mums vienkārši zog. Ierosinu pieteikt boikotu degvielas uzpildes stacijām periodiski. Vismaz šajā jautājumā visi autovadītāji varētu rast kopīgu valodu un darboties kopā. [...] Tā mēs kopīgiem spēkiem varam izrīkoties ar visām degvielas uzpildes stacijām pēc kārtas un periodiski. Pietiek žēloties!!! Sākam darīt. Visus lūdzu spiest share... Ja esat gatavi šajos datumos rīkoties nevis tikai runāt tukšu. Tikai kopā mēs esam spēks... Pa vienam mēs neko neizdarīsim," uzsver Gatis.

Aicinājums guvis plašu rezonansi.

Lūk, bildēs redzamie rezultāti

Rēzekne / Facebook

Ogre / Facebook

Kuldīga / Facebook

Protams, ir arī bildes, kas apliecina, ka daļa savus ikdienas ieradumus šajās dienās nav mainījuši un boikotu ignorē. "Boikots" grupā netrūkst arī neizpartnes pilnu jautājumu - kādēļ tas vajadzīgs.

Piemēram, Madars raksta: "Pirmkārt, mani interesē kāpēc boikotē tieši Cirkle-K? Kāds tam ir pamatojums? Kāpēc ne Lukoil vai Neste? Automātiski rodas jautājums: kam tas ir izdevīgi?

Otrkārt, ja boikotē Cirkle-K, tad kur iepildīt degvielu? Un atkal sanāk, ka kādam ir izdevīgi.

Visbeidzot par tām bildēm no benzīntankiem, nu smiekli nāk. Tas nenozīmē, ka boikots strādā, tas nozīmē, ka tajā brīdī nav bijušas nevienas mašīnas.
Cilvēki mīļie, domājiet kritiski un neesiet aitas, jo ja būs aitas, tad būs arī cirpēji.

Kamēr man neatbildēs uz šiem diviem jautājumiem saprotami un bez apvainojumiem, tikmēr es šo boikotu uzskatīšu par labi izdomātu biznesa jeb reklāmas projektu. Respektīvi, kāds par šo maksā un kādam tas ir ļoti izdevīgi."

Dīvaini

Uz ielām automašīnu ir tik daudz, ka tās jau sāk "okupēt" daļu gājējiem paredzētā ceļa. Par to izbrīnīti esot bijuši ārvalstu studenti, apmeklējot Rīgu, apgalvo Andrejs. Tiesa, komentāros cilvēki norāda, ka daudzviet Eiropā situācija ir dramatiskāka.