Jau nedēļu daļa sabiedrības pieteikusi boikotu "Circle K Latvija", tajā nepildot degvielu, tādejādi protestējot pret augstajām degvielas cenām. Šodien uzņemums sociālajā vietnē atbildējis boikotētājiem.
"Vai sociālo mediju kustība tiešām var ietekmēt degvielas cenu?
Pēdējā mēneša degvielas cenu kāpums ne tikai Latvijā, bet arī citur pasaulē pamatā saistīts ar augsto degvielas produktu cenu pieaugumu biržā, kāds pēdējoreiz novērots 2014. gada nogalē. Lai arī cilvēciski saprotam sabiedrības sašutumu, jāņem vērā, ka vairāk nekā 90% no degvielas cenas mazumtirdzniecībā veido pašizmaksa.
Cenu kāpuma brīžos tirgotāji nav ieguvēji - pircēji ļoti jūtīgi reaģē uz cenu svārstībām un pieauguma brīžos to iegādājas mazāk, tikmēr degvielas tirgotājam krītošu ienākumu laikā jāturpina segt nemainīgās izmaksas.
Jāapzinās, ka Latvijas ekonomiskie vai sociālpolitiskie notikumi nevar būtiski ietekmēt degvielas cenu. Latvija un pat Baltijas valstis ir ļoti neliels tirgus, savukārt cenu izmaiņas pasaules biržās ietekmē notikumi ekonomiskajā ziņā daudz lielākos reģionos," skaidro "Circle K Latvija"
Tikmēr boikota atbalstītāju pulciņš aug jo dienas - šobrīd facebook grupā "Boikots" jau vairāk kā 20 000 dalībnieku. Viņi apņēmušies boikotēt vienu mēnesi.