Dobelnieki sajūsmā par Olgas Kambalas ieguldījumu pilsētas popularizēšanā

© Mārtiņš Zilgalvis/f64

Labāku reklāmu pilsētai ir grūti izdomāt – Olga Kambala vienu no vadošajām ražošanas pilsētām ar sakārtoti pilsētvidi un radošiem cilvēkiem, nosauc par „čuhņu” un visa Latvija pievērš tai uzmanību.

Lielāko Dobeles un apkārtnes uzņēmumu mārketinga speciālisti nekavējoties izmanto izdevību - „Dobeles dzirnavnieks” maina zīmolu „Dobele” uz „Čuhņa”, „Dobeles sveces” piedāvā atlaidi visām svecēm līdz 18.11., ja tiks izmantot atlaižu kods „čuhņa”. Par iesaistīšanos šajā kampaņā domājot arī citi Dobeles ražošanas uzņēmumi, tostarp „Tenaks”, varbūt arī citi izmantos šo iespēju.

Dobelnieki aicina Olgu atbraukt uz Dobeli un apskatīties kā izskatās čuhņā - nomalē, laukos. Vārda nozīmi viņa jau ir noskaidrojusi ar vārdnīcas palīdzību. Tagad tikai ir jāierauga savām acīm. Vislabāk to varēšot redzēt 17.11. un 18.11. vakara stundās, kad jau otro gadu atjaunotās pils pilskalnā noritēs gaismu šovs.

Sākums

Artjoms Gluzunovs ir iznācis no apcietinājuma un sācis darba meklējumus. Viņš kopā ar savu bērnu māti Elīnu Gluzunovu, kurai vēl šovasar bija romāns ar Niku Endziņu, šovā “Slavenības. Bez filtra” devies uz kādu kafejnīcu, kur izmanto iespēju un zvana potenciālajiem darba devējiem. Tomēr drīz vien seko pamatīgs strīds.

Svarīgākais