Pēc publiskās "izgāšanās", Kardašjana pārdēvēs savu apakšveļas līniju

© Ron Sachs/CNP/AdMedia/SIPA/Scanpix

Realitātes šovu zvaigzne un uzņēmēja Kima Kardašjana savā Instagram kontā publicējusi paziņojumu, ka grasās pārdēvēt savu apakšveļas brendu, kam sākumā izmantoja nosaukumu "Kimono Intimitate".

"Kad paziņoju savas apakšveļas līnijas nosaukumu, darīju to labāko nodomu vadīta. Mani brendi un produkti ir veidoti, lai sabiedrību vienotu un uzsvērtu tās dažādību, tāpēc pēc rūpīgas izvērtēšnas, savu apakšveļas brendu izlaidišu ar citu vārdu," savā Instagram kontā raksta Kardašajana.

Paziņojumā Kima atzīst, ka kļūšana par uzņēmēju ir bijis liels izaicinājums, taču viņai tā šķiet kā svētība un pievēršanos savam biznesam veicinājusi tieši komunikācija ar viņas faniem.

Viņas sekotāji atbalsta sievieti un daudzi pat nopeļ brenda nosaukuma kritiķus, uzsverot, ka viņi vienkārši nav uztvēruši Kimas vārda spēli tajā.

View this post on Instagram

A post shared by Kim Kardashian West (@kimkardashian) on

Jau vēstīts, ka lielu sašutumu sabiedrībā izraisīja Kardašajanas pagājušajā nedēļā prezentētā apakšveļas līnija, kuras nosaukums satrauca cilvēkus, jo brends nosaukts tradicionālā japāņu tērpa vārdā.

Svarīgākais