Karloss smalkos viesus ievilina plastmasas tualetēs

© Andrejs Strokins / f64

Aizvadītās nedēļas skaļākās ballītes «Green Night» rīkotāja multimediju mākslinieka Arta Dzērves jeb Karlosa izdoma pārspēja gaidīto – zīmolu apģērbu veikala «Palazzo Italia» trīs stāvos ikviens varēja izbaudīt ne tikai labu mūziku, krāšņus šovus un spilgtas videoprojekcijas, bet arī plastmasas tualešu reibinošo aromātu.

Pēc gandrīz pusgadu ilgas dzīves un darba paša izveidotajā krogā «La Chiva» Margaritas salā Venecuēlā multimediju mākslinieks Artis Dzērve jeb Karloss ir iegriezies Latvijā, lai pārsteigtu rīdziniekus ar šī gada skaļāko ballīti «Green Night», kurā pats stājās aiz dīdžeja pults.

ATBALSTA KARLOSU

«Green Night» ballītes viesu vidū »VZ« satika arī «Teātra bāra» īpašnieku Dāvi Auškāpu un viņa sievu, grupas «Prāta vētra» menedžeri Aiju Auškāpu, kas abi ir arī Karlosa biznesa partneri Venecuēlas krogā «La Chiva». Pārmijuši pāris vārdus ar Karlosu, Auškāpi ieņēma vietu pie dīdžeju skatuves un, nesteidzīgi malkojot kokteiļus, vienbalsīgi atzina – pasākumā valda tikpat saulaina gaisotne kā Venecuēlā.

«KOSMOSIETIS» KOPĀ AR DRAUGU

Vokālās grupas «Cosmos» dalībnieks Juris Lisenko, kura ekstravaganto stilu nu ir papildinājusi sirmot sākusi trīsdienu bārdiņa, «Green Night» ballītes ritmus izbaudīja kopā ar kādu uzkrītoši salda paskata puisi.

Ieraugot, ka aiz baltajiem zīda aizskariem paslēpušās labierīcības liek dabiskās vajadzības kārtot tā sauktajās mobilajās tualetēs, «Dolce & Gabbana» un «Versace» zīmolos tērpto dāmu šoks bija neviltots. «Tu neesi piedzēries – šī patiešām ir zaļa plastmasas WC!» vēstīja uzraksts uz abiem dzimumiem vienlīdz pieejamām «Palazzo Italia» labierīcībām.

Svarīgākais