Trekno gadu premjers Aigars Kalvītis savu kluso iecelšanu par privātuzņēmuma Latvijas gāze (LG) valdes priekšsēdētāju kompensējis ar publisku pieļāvumu par gāzes cenu celšanu.
Pagājušas divreiz divas nedēļas kopš valsts uzņēmuma Pasažieru vilciens (PV) valdes priekšsēdētājs Andra Lubāna solījuma izsludināt jauno vilcienu iepirkumu tuvāko divu nedēļu laikā.
Latvijas dzelzceļš (LDz) pamato savu izvēli pirkt padomju laika lokomotīves tik pārliecinoši, ka šķiet – LDz vadītājs nevis ņēmis, bet devis kukuli lokomotīvju pārdevējam, lai tas neļauj šai mantai pazust milzīgā teritorijā, pa kuru stiepjas 1520 mm platuma sliežu ceļi.
Krievijas amatpersonas vakar paziņojušas Latvijas valsts uzņēmumam Latvijas dzelzceļš (LDz), ka «sakarā ar sliežu ceļu stāvokli Latvijas virzienā divus mēnešus notiks sliežu remontdarbi. Kravu plūsma būs ļoti ierobežota».
Ar ceļu labošanai iezīmētās Eiropas Savienības naudas pārtēriņu valdošo partiju koalīcija un valdība cer izglābt valsts 2016. gada budžeta projektu un pati sevi.
Vakar noplūdinātais stāsts par Latvijas dzelzceļa priekšnieka Uģa Magoņa bēgšanu un noķeršanu ar pusmiljonu eiro automašīnā ir pamatā tāds pats kā par kādreizējo Rīgas domes Attīstības departamenta direktoru Vilni Štramu.
Visas ar valsts uzņēmuma Latvijas dzelzceļš (LDz) nu jau bijušā valdes priekšsēdētāja Uģa Magoņa aizturēšanu un apcietināšanu saistītās personas vakar noskaitīja savām lomām atbilstošus tekstus gluži kā skolas laikā iekaltus pantiņus.
Rīgas rajona tiesa sestdien noteica kā drošības līdzekli apcietinājumu ceturtdien aizturētajam valsts uzņēmuma Latvijas dzelzceļš (LDz) valdes priekšsēdētājam Uģim Magonim. Piektdien viņu no šā amata atcēla.
Centrālās statistikas pārvaldes (CSP) paziņotais Latvijas rūpniecības jūnija rādītājs –1,6% pret maiju labi iekļaujas Latvijas tautsaimniecības kopainā.
Varam ticēt vai neticēt Valsts ieņēmumu dienesta (VID) ģenerāldirektores Ināras Pētersones solījumiem noturēt valsts ieņēmumus tādā līmenī, lai gada beigās nenāktos atcelt valsts budžetā paredzētos izdevumus.
Šās vasaras darbi uz Rīgas–Liepājas šosejas dos ne tikai gludu ceļu vairākos posmos pavisam vairāk nekā 70 kilometru garumā, bet arī divus pilnībā atjaunotus tiltus pāri Lielupei un pāri dzelzceļa sliedēm.
«Mēs gatavojam biogāzes ieguvi brīdim, kad valsts šo nodarbošanos vairs nedotēs,» firmas Armgate darbošanās jēgu atklāj tās līdzīpašnieks Reviks Vardanjans.
Uzņēmuma KVV Liepājas metalurgs esošo un atlaisto darbinieku vārdā nosūtītajā vēstulē valsts augstākajām amatpersonām cilvēki žēlojas, ka uzņēmumā vēl palikušie darbinieki atrodoties drīzāk bezalgas atvaļinājumā nekā darbā.
Pati interesantākā sastāvdaļa Valsts kases pārskatā par valsts izsniegtajiem galvojumiem ir tā, kuras pārskatā nemaz nav. Proti, tur nav uzrādīts visiem zināmais valsts galvojums uzņēmumam Liepājas metalurgs un nav paskaidrots, kas ar šo galvojumu noticis.