19.februārī notiks Latvijā augstu atzinību guvusī pārdošanas un biznesa konference GRAND SALES 2016

© Grand Sales

Konference “Grand Sales” teicamu novērtejumu guvusi ar biznesu saistītu cilvēku lokā - uzņēmēji, vadītāji, pārdevēji un marketologi. Katrā konferencē tiek piesaistīti interesantākie viedokļu līderi un praktiķi biznesa vadības, pārdošanas, klientu apkalpošanas un mārketinga jautājumos.

Netipiski, ka konferences saturu veido dažādu praktiķu atklāti pieredzes stāsti par savām veiksmēm un neveiksmēm, īstenojot konkrētas stratēģijas. Tas ir efektīvākais veids, kā vismaz daļēji nodot savas zināšanas un pieredzi plašākai auditorijai.

“Grand Sales 2016/ pavasaris” programmā:

  • Kā pārdot neiespējamo 2 reizes/ Mārtiņš Zvīdriņš, ultramaratonists un rakstnieks
  • Tu vari sasniegt vairāk, nekā iedomājies/ Andrejs Gavrilovs, AS ELKO GRUPAS Baltijas tirdzniecības direktors
  • Kā pārdot Eiropai? skatsakt.lv interaktivo tehnoloģiju uzņēmuma pieredze iekarojot ārzemju tirgus/ Mikus Opelts, SKATSKAT & Giraffe360 dibinātājs
  • Don’t Sell! How to tame a Killer Whale!/ Aleksandrs Fridmans/ ATLAS LOGISTICS valdes loceklis
  • Radošums, trakums, viltība pārdošanā - vienīgais veids, kā apsteigt konkurentus/ Jānis Viegliņš, PĀRDOŠANAS SKOLA dibinātājs
  • Kā pārdot patērētājam, kas sargā savas tiesības/ Katrīne Pļaviņa, VILGERTS advocate
  • Papildinātā realitāte un jauno tehnoloģiju izmantošana komunikācijā/ Ainārs Kļaviņš / OVERLY vadītājs

“Šī ir latviskai mentalitātei neparasta konference, jo tajā satiekas līdzīgi domājošu, iespējams Latvijā enerģiskāko cilvēku daļa – pārdošanas speciālisti un vadītāji. Arī pats konferences formāts un atmosēra velk paralēles ar Volstrītas biznesa temperamentu. Agresīva pieeja, mērķtiecīgas stratēģijas un disciplinēts darba ritms – šīs ir lietas, kas attīstāmas vietējiem uzņēmumiem, lai veiksmīgi virzītu mūsu izcilos produktus un pakalpojumus vietējā un starptautiskā tirgū,” – tā par konferenci stāsta tās idejas autors, “Pārdošanas skolas” dibinātājs un vadītājs Jānis Viegliņš.

2015. gada pavasarī “Grand Sales 2016” sevi veiksmīgi pieteica kā pirmo pārdošanas konferenci, kas veidota tieši vietējam uzņēmumam, ar mērķi dalīties pārdošanas attīstības pieredzē. 2015. gada 23. oktobrī notika 2. pārdošanas konference "Grand Sales 2016" - ar vēl dinamiskāku dienas ritmu un vairāk nozaru profesionāļiem, kas dalījās savā pieredzē. Konferences dalībniekus pārsteidza izteikti praktiskā pieeja, jo visas pasākuma programmas garumā lektori un pieaicinātie uzņēmēji dalās savā biznesa pieredzē, izejot vietējā un starptautiskā tirgū.

Svarīgākais