Šobrīd cilvēki uz tirdzniecības centru veikaliem dodas mērķtiecīgi, tostarp rūpīgi apsverot katru plānoto pirkumu, tādēļ lielāka iespēja, ka tiks apmeklēti ne tikai pārtikas veikali, bet arī nepārtikas preču tirgotāji ir tad, ja ir pamanītas grandiozas atlaides vai sezonālās izpārdošanas.
Par to liecina iepirkšanās centra "Olympia"veiktais pētījums.
Interneta aptauja liecina, ka lielākā daļa iedzīvotāju (42%), dodoties uz tirdzniecības centru, zina, kurus veikalus vēlas apmeklēt un uz tiem arī mērķtiecīgi dodas, bet gandrīz tikpat daudz cilvēku (36%) ieiet veikalos, kas viņus vizuāli vai ar atlaidēm piesaista, kamēr viņi staigā pa tirdzniecības centru.
Visus iepirkšanās centra veikalus izstaigā 17% respondentu, savukārt iepirkšanās centrus reti vai vispār neapmeklē 8%.
"Pētījums parādīja, ka atbildot uz jautājumu - kad visbiežāk cilvēki iepērkas tirdzniecības centru nepārtikas veikalos, vairāk kā trešdaļa respondentu (35%) atzina, ka visbiežāk tirdzniecības centru nepārtikas veikalos iepērkas sezonālo atlaižu laikā, bet tikpat piesaistošas (33% gadījumu) ir citas atlaides," komentē i/c Olympia mārketinga vadītāja Jekaterina Zilpauša.