"Amigo" plāno vērsties tiesā pret Bite Latvija

Saistībā ar SIA Bite Latvija publiskajā telpā izplatītajiem paziņojumiem, kuros ir nepamatoti un melīgi norādīts, ka ZetCOM reklāmas kampaņā izmantotie dati it kā esot nekorekti izrēķināti, SIA ZetCOM ir uzdevis juristiem uzsākt darbu pie prasības celšanas tiesā, pieprasot atsaukt apmelojošo informāciju.

ZetCOM savā reklāmas kampaņā ir izmantojis pašas BITE Latvija aprēķināto un publiskoto informāciju par vidējo ieņēmumu no viena klienta. Tādēļ BITE Latvija paziņojums ir apzināta patiesībai neatbilstošas dezinformācijas izplatīšana, lai novērstu uzmanību no sabiedrībai svarīgas informācijas – par reālajiem SIA Bite Latvija ieņēmumiem no viena klienta, biznesa ziņu portālu BNN informē ZetCOM.

Amigo pagājušajā nedēļā uzsāka reklāmas kampaņu, kas aicina mobilo sakaru lietotājus izvērtēt savus zvanīšanas paradumus, lai varētu prognozēt savus ikmēneša tēriņus, nevis pakļauties nulles radītajam izdevīguma iespaidam. Uzsāktās akcijas mērķis ir aicināt lietotājus izvērtēt piedāvājumus kopumā, un operatora izvēlē neietekmēties no stāstiem par nulles tarifiem, kā arī informēt par reālo situāciju un piedāvājumu tirgū, dodot izvēles iespējas.

Biznesa ziņu portāls BNN jau vēstīja, ka mobilo sakaru operators Bite Latvija lūdzis Patērētāju tiesību aizsardzības centru izvērtēt ZetCom priekšapmaksas kartes Amigo reklāmas radio, video stendos un interneta vietnēs.

PTAC adresētajā iesniegumā uzņēmums norāda, ka ZetCom šī gada 10. janvārī sācis komercpraksi, kas pārkāpj Reklāmas likuma un Negodīgas komercprakses aizlieguma likuma normas.

Svarīgākais