TOP 3 maldīgi stereotipi par "millennials" paaudzi

3.lapa

Pexels

Stereotips: millennials paaudze domā tikai par sevi

“Es, es pats un vēlreiz es” - tā paaudzi apraksta ārvalstu mediji, apgalvojot, ka šie jaunie pieaugušie nedomā par apkārtni, līdzcilvēkiem un ilgtspējīgu dzīvošanu. Vai tādi ir arī Latvijas tūkstošgades paaudzes pārstāvji?
Meetup laikā veiktā aptauja liecināja, ka 58% Latvijas mileniāļu ir svarīgi pašiem rīkoties atbildīgi pret dabu un līdzcilvēkiem - šķirot atkritumus, ziedot labdarībai, rūpēties par līdzcilvēkiem. 28% mileniāļu ir svarīgi, lai pakalpojumi un produkti, kurus viņi iegādājas, sniedz labumu sabiedrībai, piemēram, ka no iegādātās preces daļa ienākumu tiek ziedoti labdarībai. Šī tendence sāk kļūt par slēpto pieprasījumu produktiem un pakalpojumiem. Savukārt uzņēmumiem nekad iepriekš nav bijis tik svarīgi būt sociāli atbildīgiem, kā tas ir šobrīd, jo, kā liecina meetup laikā veiktā aptauja, 25% mileniāļu pieprasa šo īpašību no sava darba devēja.

Jauni cilvēki arvien vairāk vēlas, lai viņu darba devējs būtu tāds, ar kuru var lepoties. Visas šīs īpašības millennials paaudzi padara par spēcīgu sabiedrības attīstības dzinējspēku, kas vairo inovāciju radīšanu, radošo domāšanu un pakalpojumu pielāgošanu tieši tās paaudzes vajadzībām, kura tos izmantos.

Izklaide

Muzikāli un cilvēcīgi atšķirīgi, bet stāstā vienoti – četri radošo industriju pārstāvji Abra, Sniegs, Upelnieks un Bārda piedāvā dziesmu “Garā”. “Stāstot personīgās pieredzes un pārdomas par nonākšanu dzīves grūtībās, dziesmā izskan aicinājums nevis grimt dziļāk problēmās, bet raudzīties uz augšu – meklēt izeju un risinājumu,” tā šī negaidītā četrotne piesaka šo dziesmu.

Svarīgākais