Šoruden “Palladiumā” uzstāsies talantīgais Grandson

© Publicitātes foto

Koncertzālē “Palladium” 19. oktobrī pirmo reizi Baltijā uzstāsies jaunais, talantīgais mākslinieks Grandson jeb īstajā vārdā Džordans Edvards Bendžamins. Publiskā biļešu pārdošana no piektdienas, 28. aprīļa.

Džordans Edvards Bendžamins dzimis Ņūdžersijā, bet trīs gadu vecumā ar ģimeni pārcēlies uz Kanādu. Puisis bērnību un padsmitnieka gadus pavadīja Toronto, bet pēc vidusskolas iestājās Makdžila universitātē un pārcēlās uz Monreālu. Paralēli studijām viņš pievērsās mūzikai - sākumā kā dīdžejs, bet pamazām sāka radīt arī savus oriģināldarbus. 2014. gadā jaunietis devās uz Losandželosu, lai veidotu muzikālo karjeru.

“Bills”, “Things Change” un “Bury Me Face Down” bija pirmie singli, ko 2015. gadā Bendžamins ar Grandson pseidonīmu laida klajā dažādās straumēšanas platformās, un katrs no tiem piesaistīja vairāk nekā miljonu klausījumu.

2018. gadā klajā nāca Grandson debijas EP “A Modern Tragedy Vol. 1”, kurš ietvēra sevī politisko korupciju atmaskojošo singlu “Blood // Water”, un tieši šī kompozīcija pievērsa viņam ievērojami plašāku uzmanību, par ko liecināja iekļūšana vairākos “Billboard” topos. Šajā gadā Grandson arī intensīvi koncertēja, uzstājoties pirms “Joywave”, “Nothing But Thieves”, “Smashing Pumpkins”, “Young The Giant” u.c. 2020. gada decembrī tika izdots “Death Of An Optimism” - Grandson pirmais pilnizmēra albums, kurā saklausāmas jau ievērojami smagākas tonalitātes.

Grandson jaunākais albums “I Love You, I'm Trying” nāk klajā 5. maijā, un tā priekšvēstnesis “Drones” jau noklausāms straumēšanas platformās. “[Ar šo albumu] es gleznoju sevis paša intīmo portretu - tādu, kādu pazīstu, aptverot tādas tēmas, kā paškaitējums, ģimenes trauma, dzīves uz ceļa slēptās puses un daudzas citas. Šis ir albums, kuru vajadzēja manos 16 gados. Albums, kuru baidījos sarakstīt un albums, kuru fani pelnījuši dzirdēt. Galvenokārt tas ir albums, kurā es saskaros ar būtisku jautājumu: vai es spēju tikt galā ar izmaiņām, ko dzīve man uzliek, un, ja tas ir viss, kas dzīvē ir, vai ar to pietiks laimei?” filozofē Grandson.

Nobeigumā - viņa stilistiskais raksturojums: “Savā daiļradē Grandson apvieno blūza un hārdroka ģitāras smeldzi, hiphopa ietekmētus bītus, elektroniskās mūzikas producēšanu ar dziesmu tekstiem, kas iedziļinās atkarībās, garīgās veselības problēmās un ikdienas dzīves problemātikā.”