Laikus nepacelts telefons bērnam atspēlējas ar vēl 8 mēnešu gaidīšanu rindā pie ārsta

© Mārtiņš Zilgalvis

Par garajām rindām pie ārstiem tiek rakstīts un runāts nemitīgi, tomēr nekas nemainās. Spēkā ir arī tāds jēdziens, kā "gaidīšanas rinda".

Ja esat ierakstīts "gaidīšanas rindā", tas nozīmē, ka jebkurā brīdī jums var zvanīt no veselības aprūpes iestādes un piedāvāt negaidīti atbrīvojušos vietu. Tomēr, ne vienmēr ir iespēja nekavējoties pacelt telefonu un apstiprināt ierašanos uz konsultāciju. Apstākļi var būs dažādi, tomēr sekas būs vienādas - jūs automātiski zaudējat iespēju doties pie ārsta, jo atbildīgais personāls nekavējoties zvana nākamajam gaidīšanas rindā pierakstītajam.

Diemžēl nākamā piedāvātā iespēja tikt pie speciālista kādam vietnes "X" lietotāja bērnam ir pēc astoņiem mēnešiem.

Reinis raksta: "Sieva atzvana numura, kurš no rīta zvanījis. Slimnīca. Jūs nepacēlāt, mēs Jūsu vietu rindā atdevām citam. Jums jāgaida 8 mēneši. Bezmaksas medicīna, draugi. Sociālisms, draugi."

Komentētāji saprot, kā rodas šādas situācijas un piebilst, ka arī citās valstīs gadās līdzīgi: "Saprotu jūsu ģimenes sāpi. Šis piemērs neatrisinās problēmu, bet Apvienotajā karalistē bērnam uz valsts apmaksātu speciālistu jāgaida rindā no maija, kad pieteicās, līdz decembrim."

Svarīgākais