Coca-Cola Zero ērai pienākušas beigas - dzēriens ticis pie pilnīgas tēla maiņas

© Ilustratīvs attēls

Cerībā atgūt patērētāju interesi, Coca-Cola pielikuši punktu vecajai Zero versijai, izlaižot jaunu, ziņo Bloomberg.

Jaunajam dzērienam būs jauns nosaukums, izskats un garša. Coca-Cola Zero Sugar tiks tirgots bundžās un pudelēs, kas atgādina Coca-Cola Classic stikla pudeles.

Rebrendinga mērķis ir noturēt patērētāju interesi zīmola robežās. Jāatzīmē, ka Zero savu eksistenci pagaidām noslēdzis tikai ASV.

Coca-Cola

2016.gadā Coca-Cola ieņēmumi bija zemākie 31 gada laikā. Arī šī gada otrajā ceturksnī kritums turpinājies.

Ja Zero Sugar būs veiksmīgs, paredzams, ka tas pilnībā nomainīs Zero arī visā pārējā pasaulē, tostarp pie mums.

Izklaide

Grūti saskaitīt, cik reizes savu karjeru beigusi leģendārā vācu rokgrupa “Scorpions”, cik reizes nospēlējusi savu pēdējo un pavisam pēdējo koncertu, un cik reizes pabijusi arī pie mums, Latvijā. Taču tā arī nekur viņi nav aizgājuši un 2025. gadā atkal tūrēs pa Eiropu, uzstājoties Rīgā.

Svarīgākais