Gada izskaņā iedzīvotāji vairāk domājuši par tik ļoti svarīgo ūdens patēriņu - gāzētā un negāzētā ūdens pieprasījums palielinājies par attiecīgi 46% un 33%, salīdzinot ar 2017. gadu. Pārliecinoši pārdošanas līderi tomēr ir bijuši mandarīni, kā arī neiztrūkstoša svētku sastāvdaļa – majonēze, liecina “Maxima Latvija” pārdošanas dati.
“Salīdzinot Ziemassvētku un Jaunā gada iepirkšanās tendences, redzam, ka pamata produktu grozs ir teju nemainīgs, un cilvēki arvien vairāk domā par to, kā uzturā vairāk iekļaut gan dārzeņus, gan augļus. Vienlaikus lielais ūdens patēriņa pieaugums, salīdzinot ar identisku periodu pērn liecina, ka cilvēki aizvien vairāk domā par to, kā uzturēt sevi labā formā, neļaujot organismam zaudēt šķidrumu,” atzīst “Maxima Latvija” Biznesa analītikas departamenta direktore Zane Kaktiņa.
Vecgada dienās iedzīvotāji bija iecienījuši kā Latvijas, tā Gruzijas minerālūdeņus. Vispirktākais bija dzeramais ūdens “ASET” 1,5l iepakojumā, kam sekoja Gruzijā iecienītākais minerālūdens “Nabehlavi” 1l pudelēs un Latvijas dabīgais minerālūdens “Mangaļi” 1,5l iepakojumā.
Ikri ir vēl viens produkts, kas 2018.gada decembrī ir piedzīvojis būtisku pieprasījuma pieaugumu. Šo delikatesi jau Ziemassvētkos iegādājās par 46% vairāk nekā gadu iepriekš, bet gada izskaņā tos iegādājās teju divas reizes vairāk nekā 2017.gadā, pieprasījums sasniedza 78% pieaugumu.
Pirktāko produktu TOP gada pēdējās dienās bija augļi un dārzeņi, mērces un dzērieni. Populārākie augļi bija citrusa augļi, pirmajā vietā svētku dienās ierindojās mandarīni, tiem sekoja pomelo, apelsīni un banāni. Iecienītākie dārzeņi šajās dienās bija kartupeļi, burkāni un avokado. Pirktāko preču vidū iekļuva arī majonēze, olas, biezpiena sieriņš “Kārums”, baltmaize un gāzētas limonādes.